اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اصفهان:

فرمانداری به طرح ایمن سازی بودجه می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار اصفهان گفت: فرمانداری آمادگی دارد که اگر طرحی در خصوص شهر و جامعه ایمن ارائه و مورد قبول واقع شد را تخصیص بودجه و آن را تصویب کند.

فرمانداری به طرح ایمن سازی بودجه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد تقی صفری در نخستین همایش جامعه ایمن شهر اصفهان با بیان اینکه 2 میلیون نفر در شهر اصفهان زندگی می‌کنند، اظهار کرد: این جمعیت شامل 45 درصد جمعیت کل استان است که باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ایشان تلاش کرد.

وی افزود: نخستین همایش شهر ایمن در سال 89 در اصفهان برگزار شد و کمیته‌هایی برای آن مشخص و ابلاغ شد.

معاون فرماندار اصفهان با اشاره به ایجاد کمیته‌های حوادث و ترافیک، درمان و امداد رسانی، آموزش و فرهنگ‌سازی، کار و کارگری و آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: در این زمینه طرح آموزش احیاء، آموزش موتورسوران به ویژه پیک‌های موتوری، طرح اجباری کردن استفاده از کلاه ایمنی، استقرار تیم‌های امدادی در نقاط حادثه خیز و شناسایی نقاط پر ترافیک در شهر و شهرستان اصفهان اجرا شده است.

صفری با اشاره به اینکه برای رفع نقاط حادثه خیز بودجه از سوی دولت منظور شده است، گفت: برای داشتن جامعه ایمن چند اصل کلیدی وجود دارد که یکی از آنها افزایش آگاهی عمومی قبل از درمان(پیشگیری)، افزایش آگاهی عمومی و پیشگیری و ارتقای سطح آموزش همگانی، شناسایی مناطق حادثه خیز و آموزش دانش آموزان است.

وی اضافه کرد: فرمانداری آمادگی دارد برای مطالعه و اجرای طرح‌های جامعه ایمن، بودجه های لازم را تخصیص دهد.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول