اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان زنجان:

شورای نگهبان با جرائم انتخاباتی به شدت برخورد می‌کند

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان زنجان گفت: ‌انتظار می‌رفت مجلس شورای اسلامی نحوه برخورد با تبلیغات کاندیداها را شفاف‌تر کند که چنین نشد، ولی شورای نگهبان با جرائم انتخاباتی به شدت برخورد می‌کند.

شورای نگهبان با جرائم انتخاباتی به شدت برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین میرزاپور ظهر امروز در نخستین جلسه پیگیری و پیشگیری از جرائم انتخاباتی به قرائت فرازی از سخنان امام خمینی (ره) در زمینه تشکیل جمهوری اسلامی و نظامی مبتنی بر اصول اسلامی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه پس از تشکیل نظام جمهوری اسلامی دشمنان همواره در تلاش برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بودند، اضافه کرد: در حال حاضر نیز که موضوع انتخابات در پیش‌رو است، دشمنان در تلاش برای ضربه زدن به کشور با استفاده از نقاط ضعف هستند.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان زنجان در ادامه با تاکید بر همراهی و همکاری همه اقشار در برگزاری انتخابات افزود: همگان باید در انجام این کار اقدامات لازم را انجام دهند.

وی همچنین با تاکید در برخورد جدی با متخلفان اضافه کرد: امید است، قضات در تصمیم‌گیری محکومیت متخلفان انتخاباتی به غیر از حق، نظر شخص یا گروه تاثیرگذار دیگری را اعمال نکنند.

میرزاپور در ادامه با اشاره به برخورد جدی هیئت نظارت در برخورد با متخلفان افزود: در برخورد با چنین اشخاصی جدی هستیم و با کسی تعارف نداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت: علی‌رغم اینکه مردم با وجود فشارهای بسیار پررنگ در انتخابات شرکت می‌کنند، ولی این امر چالش را نیز افزایش می‌دهد.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان زنجان در ادامه با اشاره به نحوه تبلیغات کاندیداها گفت: انتظار می‌رفت مجلس شورای اسلامی نحوه برخورد با تبلیغات کاندیداها را شفاف‌تر کند که چنین نشد، ولی شورای نگهبان با جرائم انتخاباتی به شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/73005/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول