اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

دستگاه قضایی در برخورد با تخلفات انتخاباتی جدی است

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: دستگاه قضا در برخورد با تخلفات انتخاباتی جدی است.

دستگاه قضایی در برخورد با تخلفات انتخاباتی جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر گل‌محمدی ظهر امروز در نخستین جلسه پیگیری و پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان زنجان  اظهار کرد: انتخابات ایران به صورت آزاد برگزار می‌شود و هیچ شخص یا گروهی حق ندارد، اعلام کند در انتخابات تخلف رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه پس از برگزاری انتخابات دوره گذشته برخی از گروه‌ها ادعای تخلف در انتخابات را داشتند، اضافه کرد: جریان‌ها نباید صرفاً به علت اینکه پیروز انتخابات نبودند، ادعای تقلب و یا تخلف را داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: اگر تخلفی در انتخابات رخ داده، پس خود اشخاصی هم که ادعای تخلف دارند، زاده تخلف و تقلب هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در دوره گذشته، انتخابات کاملاً آزاد و بدون اعمال دخالتی از گروه خاصی برگزار شد، اضافه کرد: در این دوره هیچ نوع شکایتی  از ستادهای چهار کاندیدای ریاست جمهوری در استان زنجان اعلام نشد.

گل‌محمدی افزود: نبود شکایت در این دوره،‌ نشان‌دهنده برگزاری سالم انتخابات در استان بود.

وی در ادامه با تاکید بر همکاری و همراهی مسئولان در زمینه همکاری آنها در برگزاری انتخابات سالم افزود: انتظار می‌رود، عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات، از همه تجارب انتخابات ادوار گذشته در انتخابات پیش‌رو، بهره‌ ببرند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به فتنه سال 88 نیز اشاره کرد و گفت: فتنه این سال، شیرینی انتخابات را در کام مردم تلخ کرد.

وی به وقوع حماسه‌های مردمی پس از انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: حماسه 9 دی و حرکت‌های مردمی در مناسبت‌های ملی از جمله راهپیمایی 22 بهمن از جمله اقدامات منسجمی بود که توسط مردم ایران صورت گرفت.

انتهای پیام/73005/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول