اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز در نشستی

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در باشت معرفی شدند

ظهر امروز طی مراسمی اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و خبرگان رهبری در باشت با حضور فرماندار و بیش از 30 نفر از معتمدین این شهرستان معرفی شدند.

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در باشت معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت ظهر امروز در نشستی با حضور فرماندار، معاون فرماندار و برخی از معتمدین شهرستان اعضای هیئت اجرایی انتخابات باشت انتخاب شدند.

سید ناصر رضایی در این نشست با اشاره به شعار حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی اظهار کرد: استراتژی مقام معظم رهبری در خصوص حماسه سیاسی، جو و نشاط سیاسی و قانونمندی در انتخابات است.

فرماندار باشت انتخابات را نماد واقعی مردم سالاری دینی خواند و ادامه داد: باید در این زمینه متعهد، با بصیرت و آگاهانه در راستای آرمان‌ها، اهداف و ارزش‌های اسلام حرکت کنیم.

رضایی با بیان اینکه حماسه اقتصادی مطرح شده در این شعار نیز جهاد در راستای مبارزه با جنگ اقتصادی است، تصریح کرد: در این زمینه باید کار و تلاش مضاعف برای تولید و عدم وابستگی به کشور‌های سلطه‌گر داشته باشیم.

مقام ارشد اجرایی باشت از حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به‌عنوان دو بال پرواز برای رسیدن به اوج عزت و افتخار یاد کرد و گفت: همه ما موظفیم در راستای تحقق این امر مهم دست به کار شویم.

رضایی انتخابات 24 خردادماه را واقعه‌ای مهم و بزرگترین رویداد سیاسی در سال جاری بر‌شمرد و گفت: آنچه که امروز برای ما مهم است میزان تعهد، ایمان و باور‌ها است.

وی پایبندی به ارزش‌های نظام و حرکت در مسیر ولایت به دور از هر گونه سیاسی‌کاری را لازمه پیشرفت و تسلط بر دشمن دانست و افزود: انتخابات عرصه نمایش اقتدار ملی ملت ایران به تمام جهانیان خواهد شد و حماسه‌ای دیگر در 24 خرداد امسال توسط ملت همیشه در صحنه خلق خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات باشت مردم را برگزارکننده اصلی انتخابات دانسته و افزود: هیئت‌های اجرایی، اعضای شعب، نمایندگان فرماندار و بخشدار و ناظران شورای نگهبان همه از میان مردم انتخاب می‌شوند و دولت و مسئولان انتخابات تنها هماهنگ‌کننده و پشتیبان انتخابات هستند.

فرماندار باشت با تبیین شرایط حساس کنونی گفت: باید به گونه‌ای رفتار و تلاش کرد که حماسه بزرگ سیاسی خرداد در تاریخ سراسر شور و حماسه ملت ایران اسلامی ثبت شود و بار دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام را مایوس سازد.

در این نشست تعداد هشت نفر به‌عنوان اعضای اصلی و پنج نفر اعضای علی‌البدل با رای گیری از معتمدین این شهرستان به‌عنوان اعضای هیئت اجرایی برگزیده شدند.

انتهای پیام/82016/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول