اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان خبر داد

افزایش 15 درصدی بودجه جاری گیلان

معاون برنامه‌ریزی استاندار گیلان از افزایش 15 درصدی بودجه جاری استان در لایحه بودجه سال 92 خبر داد.

افزایش 15 درصدی بودجه جاری گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین اصغریان امروز در جمع مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی گیلان با اشاره به اعتبارات جاری استان اظهار کرد: سال گذشته اعتبارات جاری گیلان 174 میلیارد تومان بود.

وی از افزایش 15 درصدی بودجه جاری گیلان در لایحه بودجه سال 92 خبر داد و افزود: اعتبارات جاری استان به حدود 200 میلیارد تومان در لایحه بودجه رسیده است.

اصغریان به افزایش 26 میلیارد تومانی بودجه جاری گیلان در بند «و» اشاره کرد و گفت: دستگاه‌ها در بخش «سایر» مانند سال گذشته دریافتی دارند، به شرطی که در لایحه بودجه تغییری ایجاد نشود.

این مسئول اعتبارات استانی گیلان در سال گذشته را 139 میلیارد تومان خواند و تصریح کرد: امسال اعتبارات استانی 137 میلیارد و 700 میلیون تومان است که شش دهم درصد کاهش دارد.

معاون استاندار گیلان با بیان اینکه امسال بودجه عمرانی کشور شش درصد نسبت به سال گذشته کاهش دارد، یادآور شد: بودجه گیلان با توجه به اعتبارات ردیف‌های خاص تغییر چندانی نسبت به سال گذشته نکرده است.

وی اعتبارات استانی گیلان در سال گذشته را حدود 221 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: امسال بودجه استانی گیلان 220 میلیارد تومان است.

اصغریان اعتبارات ملی و استانی شده گیلان در لایحه بودجه سال 92 را حدود 462 میلیارد تومان دانست و بیان کرد: اعتبارات مذکور حدود دو درصد نسبت به سال‌های گذشته رشد دارد.

به گفته این مسئول اعتبارات تملک‌دارایی و سرمایه‌ای گیلان نسبت به سال گذشته 1.2 درصد رشد دارد.

*93 درصد اعتبارات کشاورزی گیلان عقد قرارداد شد

مدیر شعب بانک کشاورزی گیلان نیز در جلسه مذکور به یک‌هزار و 76 میلیارد ریال اعتبارات طرح توسعه کشاورزی استان در سال 91 اشاره کرد و گفت: بیش از 100 درصد اعتبارات مذکور به تصویب رسیده است.

سیدحسین حسینی گیلان را جزو معدود استان‌هایی برشمرد که در تصویب اعتبارات موفق عمل کرده است و بیان کرد: 93 درصد اعتبارات مذکور عقد قرارداد شده است.

انتهای پیام/84001/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول