اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

کمبودهای بودجه‌ای ناکارآمدی‌ها را توجیه نمی‌کند/ مسئولان روستاییان را فراموش نکنند

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تفسیر قانون به نفع مردم محروم و مستضعف تاکید کرد و گفت: کمبودهای بودجه‌ای ناکارآمدی‌ها را توجیه نمی‌کند.

کمبودهای بودجه‌ای ناکارآمدی‌ها را توجیه نمی‌کند/ مسئولان روستاییان را فراموش نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان بخش ارم اظهار داشت: خدمت‌رسانی خالصانه و صادقانه به مردم مهم‌ترین اصلی است که همواره به آن توجه داشته‌ام و تمام فعالیت‌های خود را در این مسیر تنظیم کرده‌ام.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شناسایی مسائل و مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و تلاش همه‌جانبه برای رفع این مشکلات مهم‌ترین رویکردی است که مدیران اجرایی استان و شهرستان باید به آن توجه داشته باشند.

موسوی‌نژاد بیان داشت: رفع مشکلات و شناسایی ظرفیت‌های فراوانی که دشتستان در خود جای داده است، در توسعه این شهرستان بسیار اثرگذار خواهد بود و مدیران در برنامه‌ریزی‌های خود باید به ظرفیت‌های شهرستان در زمینه فعالیت تخصصی خود توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: مردم دشتستان مردمانی نجیب و خونگرم هستند و خدمت به این مردم افتخاری است که نصیب ما شده و باید تمام تلاش خود را برای جلب رضایت ایشان به کار بگیریم.

این مسئول ادامه داد: مرتبا به مسئولان می‌گویم که در مواجهه با روستاییان دست‌های خود را بالا گرفته و تا می‌توانند کارها را تسهیل کرده و قانون را به نفع محرومین و مستضعفین تفسیر کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: روستاییان و عشایر قشری زحمتکش و تولید کننده هستند و توجه به این قشر در توسعه اقتصادی کشور و توسعه مشاغل روستایی مؤثر است.

موسوی‌نژاد ابراز داشت: همه مسئولان باید با همکاری و همفکری یکدیگر برای رفع مشکلات مردم تلاش کرده و به هر نحوی بتوانند امکانات اولیه‌ای مثل آب و راه که حداقل احتیاجات زندگی هر شخص است را تامین کنند.

وی تاکید کرد: ما هم در کنار سایر مسئولان سخت کوش هستیم و آنچه در توان داریم برای رفع مشکلات مردم بانجانت تلاش خواهیم کرد.

این مسئول گفت: آثار باستانی و گردشگری فراوانی در این کوهستان‌ها وجود دارد که مغفول مانده و باید مورد توجه مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری قرار بگیرد تا موجب رونق و معرفی بیشتر منطقه شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مشکلات و کمبودهای بودجه‌ای به ‌دلیل تحریم‌ها و برخی ناکارآمدی‌ها وجود دارد، ولی این دلیلی نمی‌شود که کم‌کاری صورت گیرد و مشکلات عشایر و روستاییان فراموش شود.

موسوی‌نژاد متذکر شد: در ارتباط با مشکلات مطرح شده در بخش ارم، با وزرای مربوطه نشست‌هایی برگزار خواهم کرد و در مرکز کشور پیگیر موضوعات مطرح شده می‌شوم.

انتهای پیام/2452/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول