اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پزشکی رفسنجان:

2.8 درصد اعتبارات دانشگاه پزشکی رفسنجان تامین شده

معاون پشتیبانی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان گفت: از مجموع اعتبارات ملی و استانی سال 91 تنها 2.8 درصد تامین بودجه شد.

2.8 درصد اعتبارات دانشگاه پزشکی رفسنجان تامین شده

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمدرضا رحمانی ظهر امروز در نشست خبری خلق حماسه در حوزه سیاسی و اقتصادی را پاسخی برای دشمن خواند و اظهار داشت: خوابی را که دشمن برای ما دیده باید تبدیل به کابوس کرد و با مقاومت برای فشارها به ویژه در حوزه اقتصادی حماسه‌ای بزرگ خلق کنیم.

وی افزود: بودجه‌های دانشگاه نسبت به سال گذشته در بخش بهداشت و درمان 19 درصد افزایش داشته و در بخش آموزش عالی با افزایش شش درصدی همراه است، اما در سایر منابع بهداشت و درمان 12 درصد و سایر منابع آموزش عالی 9 درصد کاهش داشته است.

رحمانی عنوان کرد: سال گذشته بودجه تجهیزاتی 36 میلیون تومان بوده در حالی که 285 میلیون تومان صرف تعمیر دستگاه سی‌تی‌اسکن و خرید دستگاه ماموگرافی شده است و این مهم نشان می‌دهد، دانشگاه علوم‌ پزشکی با وجود کاستی‌ها و مشکلات توسعه را متوقف نکرده است.

وی خاطر نشان کرد: توسعه باید همه‌جانبه باشد نه در یک منطقه متمرکز شود به طور مثال عمل جراحی موفقیت‌آمیزی که در لحظه تحویل سال در بیمارستان علی‌بن ابیطالب رفسنجان انجام شد، نشان داد که همه جا باید از توسعه بهره‌مند باشد، زیرا اگر بیمارستان ما به چنین بخشی و متخصصی مجهز نبود، مرگ بیمار تصادفی را در پی داشت.

رحمانی بیان کرد: از مجموع اعتبارات عمرانی سال 91 که 8 میلیارد تومان بوده تنها 231 میلیون تومان پول دریافت کردیم که 2.8 درصد می‌شود. امسال 236 نفر نیروی مجرب که سال گذشته آزمون داده‌اند، جذب دانشگاه علوم‌پزشکی می‌شوند.

انتهای پیام/80016/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول