اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

رشد 300 درصدی اعتبارات هزینه‌ای در دانشگاه محقق اردبیلی

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: از سال 88 تاکنون اعتبارات هزینه‌ای دانشگاه محقق اردبیلی با رشد 300 درصدی مواجه بوده است.

رشد 300 درصدی اعتبارات هزینه‌ای در دانشگاه محقق اردبیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود گنجی عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی در اردبیل اظهار داشت: این امر زمینه توسعه فضاهای فیزیکی و تجهیز دانشکده‌ها را به نحو مطلوب فراهم کرده است به طوریکه ما در برخی از شهرهای استان دانشکده‌های اقماری محقق اردبیلی را توسعه داده و یا در حال راه‌اندازی داریم.

وی با یادآوری اینکه دانشگاه محقق اردبیلی دانشگاه مادر بوده و با تعامل سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی طرح آمایش و توسعه مراکز دانشگاهی استان تدوین شده است، خاطر نشان کرد: ما بر اساس این طرح آمایش دانشگاهی هدف‌گذاری خودمان را تا افق 1404 و همچنین برنامه‌های پنج ساله تعیین کردیم تا بتوانیم در یک دورخیز واقعی اهداف دانشگاهی را محقق کنیم.

گنجی تصریح کرد:‌ در سال گذشته رقمی معادل 600 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در حمایت از پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی اختصاص یافت.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 90 هزار متر مربع فضای آموزشی و کمک آموزشی در اختیار این دانشگاه است.

وی بیان کرد: در حدود 35 هزار متر مربع طرح عمرانی و توسعه‌ای نیز برای دانشگاه محقق اردبیل در دست ساخت است که امیدواریم با تکمیل آنها بخش عظیمی از خواسته‌ها و توجهات قشر دانشجو و تحصیل‌کردگان این دانشگاه صورت بگیرد.

گنجی به مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در حال احداث اشاره کرد و ادامه داد: کتابخانه مرکزی دانشگاه به همراه دانشکده کشاورزی مشگین‌شهر و دانشکده ادبیات نمین و همچنین خوابگاه دانشجویان مجرد دانشگاه نمین در اولویت تکمیل می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ساختمان علم و فناوری و احداث فاز دوم ساختمان دانشکده علوم پایه را از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در دست ساخت اعلام کرد.

گنجی به اختصاص 35 میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی و درآمد اختصاصی برای حمایت از پروژه‌های عمرانی خبر داد و یادآور شد: پیش‌بینی می‌کنیم بخش عظیمی از این پروژه‌ها تا پایان دولت دهم تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

وی از اختصاص 600 میلیون تومان برای تکمیل این پروژه‌ها خبر داد و گفت: با هدف توسعه فضاهای آموزشی ما نیازمند احداث 77 هزار متر مربع فضای فیزیکی جدید هستیم.

گنجی در پایان سخنان خود توسعه آزمایشگاه‌ها را اولین گام حمایتی از پروژه‌های تحقیقاتی اعلام کرد و افزود: مهم‌ترین نیازمندی دانشکده‌ها با این توسعه و تفویض امکانات آزمایشگاهی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/62004/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول