اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته

168.5 میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی همدان جذب شد

معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه کل اعتبارات عمرانی و جاری سال گذشته در استان 278 میلیارد تومان بوده است، گفت: سال گذشته 168.5 میلیارد تومان معادل 60.4 درصد از اعتبارات جذب شد.

168.5 میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی همدان جذب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خسرو سامری پیش از ظهر امروز در جمع مدیران ستادی استانداری همدان با بیان اینکه کل اعتبارات عمرانی و جاری سال گذشته 278 میلیارد تومان بوده است، اظهار داشت: تا پایان سال گذشته 168.5 میلیارد تومان معادل 60.4 درصد از اعتبارات جذب شده که رقم بسیار مناسبی است.

وی گفت: در بسیاری از استان‌های کشور از بودجه بخش عمرانی برداشته شده و به بخش جاری افزوده شد ولی در استان همدان ریالی از بودجه عمرانی جابه‌جایی صورت نگرفت.

معاون عمرانی استاندار همدان افزود: تا 15 اسفند سال گذشته 300 میلیارد تومان جذب کردیم که تحرک در پروژ‌ه‌های بزرگ شامل مهر ماندگار ناشی از تزریق این بودجه بوده است.

وی با بیان اینکه صادرات استان طی سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته است، ابراز داشت: کاهش نرخ بیکاری در پاییز امسال نیز از دیگر موفقیت‌های استان بود.

سامری گفت: اعتبارات عمرانی استان همدان سال گذشته 172 میلیارد تومان بوده که این اعتبار در لایحه بودجه 92 به 218 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی در پایان سخنانش ابراز داشت: در سال جاری 70 پروژه ردیف‌دار برای استان در لایحه بودجه 92 در نظر گرفته شده که 600 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح‌ها پیشنهاد شده است.

انتهای پیام/89002/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول