اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس خبر داد

اختصاص 5/6 میلیارد ریال اعتبار برای احداث کشتارگاه صنعتی شهر فاضل‌آباد

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس گفت: برای احداث کشتارگاه صنعتی در شهر فاضل‌آباد مبلغ 5/6 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

اختصاص 5/6 میلیارد ریال اعتبار برای احداث کشتارگاه صنعتی شهر فاضل‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رحمت‌الله نوروزی عصر امروز در جمع مردم رحمت‌آباد شهرستان علی‎آبادکتول اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم مبلغ 5/6 میلیارد ریال اعتبار برای احداث کشتارگاه صنعتی فاضل‌آباد اختصاص یافته است که ان‌شاءالله گام مثبتی در راستای توسعه و پیشرفت این شهرستان باشد.

وی افزود: از تمام توان خود برای توسعه شهرستان و خدمت‌رسانی به این مردم عزیز استفاده می‌کنم و در این راستا هر طرحی در حوزه اشتغال، گردشگری و رشد اقتصادی منطقه به اینجانب ارائه داده شود با جدیت پیگیری خواهم کرد.

مجوز جذب 850 هزار نفر نیرو توسط دولت صادر شده است

نوروزی از صدور مجوز دولت برای جذب تعداد 850 هزار نفر نیرو خبر داد و گفت: استان و شهرستان ما هم از این برنامه دولت بهره‎مند خواهند شد ولی با توجه به شرایط و مشکلاتی که وجود دارد لازم است دولت توانایی و شرایط جذب و اختصاص ردیف بودجه برای این تعداد را به دست آورد.

تسهیلات مسکن مهر علی‌آبادکتول تا 250 میلیون ریال افزایش یافت

نوروزی اذعان داشت: بنا به درخواست‎های انجام شده برای افزایش میزان تسهیلات پروژه‎های مسکن مهر، با پیگیری‎هایی که انجام داده این مبلغ تسهیلات هر واحد این پروژه‎ها در علی‌آبادکتول و فاضل‌آباد از 200 میلیون ریال به 250 میلیون ریال افزایش یافته است.

نوروزی با بیان اینکه اعتبارات مناسبی برای مصلی و احداث سالن ورزشی و زورخانه در شهر فاضل‌آباد جذب شده است، گفت: کمک‌های خوبی از طریق بعضی از وزارتخانه‌ها برای چند مسجد در شهرستان علی‌آبادکتول و بخش کمالان گرفته شده و همچنین مبلغ 100 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی یکی از روستاهای کمالان جذب شده است.

وی همچنین اضافه کرد: برای احداث شعبه ادارات ثبت‌احوال و تامین اجتماعی در شهر فاضل‌آباد نیز پیگیر تهیه زمین از طریق خیران هستیم.

حضور شما مردم در انتخابات مشتی محکم بر دهان ایادی استکبار است

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح مواضع رهبر معظم انقلاب در قبال مسائل سیاسی و اقتصادی کشور و نامگذاری امسال به عنوان سال «حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی» گفت: شما مردم باید با مطالعه و آگاهی زیاد در انتخابات ریاست جمهوری دولتی چابک، خادم و دلسوز این نظام مقدس را انتخاب کنید و با حضور پرشورتان بار دیگر مشتی محکم بر دهان ایادی استکبار جهانی بزنید.

هیچ دخالتی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نخواهم کرد

نوروزی با بیان اینکه هیچ دخالتی در انتخابات شورای‌های اسلامی شهر و روستای شهرستان علی‌آبادکتول نخواهم کرد، اذعان داشت: شما ملت فهیم شهرستان علی‌آبادکتول با شناخت و درایتی که دارید نسبت به انتخاب شوراهای اسلامی و آینده شهر و روستای خود اقدام کنید زیرا این حق شماست تا نسبت به آینده شهر و روستای خود تصمیم بگیرید.

وی اضافه کرد: اینجانب هیچ دخالتی نمی‎کنم و همه چیز را به خود مردم می‎سپارم ان‌شاالله با حضوری پرشور در صحنه حاضر شوید.

ولایت فقیه برای ما یک موهبت الهی است باید شکرگزار باشیم

نوروزی وجود بابرکت ولایت فقیه را از موهبت‎های الهی دانست و گفت: به برکت ولایت فقیه و توانمندی جوانان و دانشمندان و همت بلند ملت ولایت‌محور، با وجود فشارهای همه‌جانبه دشمنان نظام، روز به روز در همه زمینه‎ها شاهد رشد و پویایی این نظام مقدس هستیم و باید شکرگزار باشیم.

انتهای پیام/2307/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول