اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر ساری مطرح کرد

عدم استفاده مناسب از اعتبارات طرح دریا/ جبران زخم دریا با اعتبارات ساری

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: اعتباری دو میلیارد تومانی که برای طرح دریا در مازندران اختصاص داده شد تاثیری در کاهش میزان غریق‌های مازندران نداشت.

عدم استفاده مناسب از اعتبارات طرح دریا/ جبران زخم دریا با اعتبارات ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فرامرز نقیبی بعد از ظهر امروز با حضور در ستاد تسهیلات سفر استان مازندران در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد اظهار داشت: روند حضور گردشگر در شهرستان ساری رو به رشد بود.

وی با اعلام اینکه با استانداردهای موجود گردشگری در کشور و جهان فاصله‌‌ زیادی داریم، بیان داشت: باید زمینه آرامش گردشگران در مازندران فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری در ادامه خواستار فعالیت بیشتر ستاد دائمی تسهیلات سفر در مازندران شد و گفت: ستاد دائمی سفر در مازندران داریم ولی فعال نیست.

این مسئول در ادامه با اشاره به افزایش تعداد افراد غرق شده در مازندران گفت: میزان غرقی‌های سال گذشته در مازندران 27 درصد رشد داشت.

نقیبی با بیان اینکه گردشگران میهمانان ما هستند، گفت: وقتی خانواده‌ای در مازندران حضور می‌یابد و مجبور هست با جنازه برگردد، این موضوع باعث به جا ماندن خاطره تلخ برای گردشگران می‌شود.

عضو شورای شهر ساری با انتقاد از اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار برای سالم‌سازی طرح دریا تاکید کرد: 2 میلیارد تومان برای سالم‌سازی طرح دریا هزینه شد ولی تغییری در میزان غریق ایجاد نشد.

این مسئول ادامه داد: دریا و جنگل مال ایران است و اعتباراتی که برای آن در نظر گرفته می‌شود باید ملی باشد.

وی در ادامه از ساخت برنامه تلویزیونی برای معرفی نقاط حادثه‌خیز استان مازندران خبر داد و بیان داشت: در این برنامه که با هزینه شورای شهر ساری در حال ساخت است مخاطرات حضور در دریا معرفی می‌شود.

نقیبی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که دریا و جنگل ملی است چرا باید از اعتبار شورای شهر برای فرهنگ‌سازی هزینه شود، بیان داشت: شورای شهر ساری زخم‌خورده دریا و نقاط حادثه‌خیز آن است.

عضو شورای شهر ساری به غرق شدن عضو شورای شهر ساری و دو فرزندش در تابستان سال گذشته اشاره کرد و متذکر شد: به خاطر کمبود اعتبارات ملی در این بخش مجبور هستیم از اعتبارات شهری برای فرهنگ‌سازی هزینه کنیم.

انتهای پیام/86004/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول