اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

قطعات 2 و 3 آزادراه تهران شمال 3 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

استاندار مازندران گفت: برای تکمیل قطعات 2 و 3 آزادراه تهران، شمال نیاز به 3 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار است.

قطعات 2 و 3 آزادراه تهران شمال 3 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری سید علی‌اکبر طاهایی عصر امروز با حضور در ستاد تسهیلات سفر استان مازندران، با اعلام اینکه فرهنگ خدمت‌رسانی در جامعه ما ریشه در دین ما دارد، اظهار داشت: در پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب نیز خدمت‌رسانی به مردم مورد توجه قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه در سال گذشته، مردم با مشکلات مالی مواجه بودند، اظهار داشت: مردم ایران مشکلات مالی سال گذشته را با صبوری تحمل کردند.

استاندار مازندران در ادامه به کاهش حوادث ترافیکی در محورهای مازندران اشاره کرد و گفت: از اقدامات و خدمات پلیس اگر نگذریم خدمات دولت برای توسعه زیر ساخت‌ها نیز نباید نادیده گرفته شود.

وی در ادامه با اشاره به حجم زیاد مسافران و گردشگران نوروزی به مازندران تاکید کرد: زیر ساخت‌های مازندران، متناسب با حضور مسافران و گردشگران نیست.

استاندار مازندران در ادامه از همکاری دانشگاه پلیس کشور برای اعزام نیرو به مازندران خبر داد و گفت: برای تامین امنیت در مازندران، دانشگاه پلیس به مازندران نیرو اعزام کرد.

وی در ادامه به توسعه گردشگری دریایی در مازندران اشاره کرد و گفت: با همکاری نیروهای دریابانی، بیش از 2 هزار قایق و جت اسکی در سطح دریای استان مازندران فعالیت کردند که زمینه نشاط بیش از سه میلیون گردشگر را در استان فراهم کردند.

طاهایی در ادامه با اعلام اینکه هنوز برای ایجاد جاده مطلوب و مناسب در استان مازندران فاصله زیادی داریم، خاطرنشان کرد: برای ایجاد جاده‌های مناسب نیاز به تامین اعتبار مناسب داریم.

این مسئول در ادامه با اشاره به تردد انجام شده در فاز اول قطعه تهران شمال خاطرنشان کرد: برای تکمیل پروژه تهران شمال نیاز به 3 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار است.

استاندار مازندران در ادامه با اشاره به شروع فعالیت‌های انتخاباتی در کشور گفت: برخی از داوطلبان شرکت در انتخابات، از بدنه کارگزاران نظام هستند و برای حضور در انتخابات مسائلی مطرح نشود که عملکرد خودشان را زیر سئوال ببرند.

انتهای پیام/86004/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول