اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرایان:

‌‌زائران بقاع سرایان در ایام نوروز ‌40 درصد رشد داشت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرایان گفت: در طول اجرای طرح آرامش بهاری تعداد زائران نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 40 درصدی برخوردار بوده است.

‌‌زائران بقاع سرایان در ایام نوروز ‌40 درصد رشد داشت

حجت‌الاسلام و المسلمین جواد طلایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با تعداد زائران در امامزادگان سرایان در طول اجرای طرح آرامش بهاری اظهار کرد: در این مدت 114 هزار نفر در امامزادگان این شهرستان حضور یافتند.

وی با بیان اینکه برای اسکان مسافران نیز امکاناتی فراهم شده است، ادامه داد: تعداد یک‌هزار و 300 نفر در اماکن متبرکه اسکان داده شدند.

برپایی دو خیمه معرفت در امامزادگان سرایان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرایان تصریح کرد: در امامزادگان سلطان کریم‌شاه کریمو، سلطان مصیب مصعبی، سلطان ابوالقاسم قاسم‌آباد، سید حسن و سید محمد دوست‌آباد و مزار اباذر ازدک در روستای چرمه طرح آرامش بهاری انجام شده است.

طلایی از برپایی دو خیمه معرفت در امامزادگان سلطان کریم‌شاه کریمو و سلطان مصیب مصعبی خبر داد و افزود: در این امامزادگان پنج روحانی اعزامی از قم برای ترویج مسائل دینی حضور داشتند.

وی اضافه کرد: در امامزاده سلطان کریم‌شاه کریمو سه روحانی و در سلطان مصیب مصعبی دو روحانی حضور داشتند.

بیشترین زائر در امامزاده سلطان کریم‌شاه کریمو

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرایان با اشاره به اینکه تعداد زائران در طرح آرامش بهاری امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 40 درصدی برخوردار بوده است، اذعان داشت: بیشترین زائر را امامزاده سلطان کریم‌شاه کریمو با 42 هزار و 400 نفر داشته است.

طلایی تعداد مسافران را در امامزاده سلطان مصیب مصعبی 28 هزار نفر عنوان کرد و متذکر شد: در روز 12 فروردین‌ماه جاری 19 هزار نفر بقاع متبرکه سرایان را زیارت کردند.

وی با بیان اینکه 24 هزار نفر روز 13 فروردین‌ماه جاری را در اماکن متبرکه سرایان سپری کردند، یادآور شد: از این تعداد 800 نفر در این اماکن متبرکه اسکان داده شدند.

حضور 8 هزار نفر در امامزاده سلطان کریم‌شاه کریمو

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرایان از حضور 6 هزار و 500 نفر در روز طبیعت در امامزاده سلطان مصیب مصعبی خبر داد و گفت: از این تعداد 55 نفر اسکان یافتند.

طلایی با اشاره به اینکه همچنین 8 هزار نفر در روز طبیعت امامزاده سلطان کریم‌شاه کریمو را زیارت کردند، تصریح کرد: تعداد 60 نفر در این بقاع متبرکه اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در خیمه‌های معرفت امامزادگان اجرا شده است، ادامه داد: پاسخگویی به مسائل شرعی، برگزاری مسابقات نقاشی برای کودکان و اهداء جوایز،‌ برگزاری زیارت آل‌یاسین و پخش پیام مقام معظم رهبری در لحظه تحویل سال از برنامه‌های خیمه‌های معرفت بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سرایان خاطر نشان کرد: برگزاری پیاده‌روی و اهداء 100 هزار تومان جایزه و برگزاری مسابقه حجاب برای بانوان از جمله برنامه‌هایی بود که در امامزاده سلطان مصیب مصعبی انجام شد.

انتهای پیام/69010/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول