اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوش:

مشارکت گسترده در انتخابات نماد حماسه سیاسی است

امام جمعه شوش گفت: مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری نماد حماسه سیاسی است و باید مردم ایران این‌بار با بصیرت مثال‌زدنی وارد عرصه شوند.

مشارکت گسترده در انتخابات نماد حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حجت‌الاسلام سیدمحمد امام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: استکبار جهانی بیش از سه دهه است که به ایران فشار وارد می‌کند و به این دلیل است که سرعت پیشرفت ایران اسلامی در سال‌های گذشته رو به فزونی رفته است.

وی افزود: یکی از دستاوردهای ایران اسلامی در تحریم‌های اعمال شده علیه ایران اسلامی به‌دست آوردن روحیه استقلال طلبی، خودباوری و سرعت زیاد در پیشرفت است.

*دانش هسته‌ای ‌ایران نشانه اقتدار است

امام جمعه شوش تصریح کرد: دانش هسته‌ای ایران اسلامی نشانه اقتدار و عاملی برای تقویت روحیه برای ملت ایران است و دست برتر ایران اسلامی در مسائل علمی و فناوری هسته‌ای را به رخ می‌کشد.

وی اضافه کرد: دشمن تلاش دارد تا این روحیه را تضعیف و سرعت پیشرفت ایران را کاهش دهد زیرا استکبار تنها از ایران مقتدر و تاثیرگذار در منطقه هراس دارد.

امام ادامه داد: ایران بدون توجه به تهدیدات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و تحریم‌های اعمال شده برای پیشرفت بیشتر در بخش هسته‌ای تلاش می‌کند.

*مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری وظیفه است

امام جمعه شوش در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری نماد حماسه سیاسی است و باید مردم ایران این بار با بصیرت مثال‌زدنی وارد عرصه شوند.

انتهای پیام/72006/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول