اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی وحدتیه خواستار شد

تخصیص اعتبارات به پروژه‌های عمرانی وحدتیه

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی وحدتیه خواستار تخصیص اعتبارات به پروژه‌های عمرانی وحدتیه شد.

تخصیص اعتبارات به پروژه‌های عمرانی وحدتیه

به گزارش خبرگزاری فارس از وحدتیه، حسین علی‌پور در آئین افتتاح ساختمان جدید شهرداری وحدتیه اظهار داشت: تلاش برای پیشرفت و اعتلای وحدتیه از مسائلی است که شورای اسلامی وحدتیه به آن توجه داشته و در مسیر آن گام برداشته است.

رئیس شورای اسلامی وحدتیه خاطر نشان کرد: وحدتیه با مشکلات فراوانی روبه‌رو است و در سال‌های اخیر با اولویت‌بندی مشکلات و برنامه‌ریزی دقیق تمام هم و غم خود را برای رفع حداکثری نواقص و کمبودهایی که وحدتیه با آن روبه‌رو است،‌ به‌کار بسته‌ایم.

علی‌پور بیان داشت: خستگی‌ناپذیری در مسیر رفع کاستی‌ها و حل مسائل ویژگی بارز شورای اسلامی شهر وحدتیه است و با بهره‌گیری از تمام توانی که در اختیار داریم تلاش کرده‌ایم که بیشترین میزان رضایت مردمی را جلب کنیم.

وی افزود: در عرصه‌های مختلف پس از شناسایی مشکلات به بررسی ابعاد و جنبه‌های آن پرداخته و از مسیر‌های مربوطه تا حصول نتیجه مطلوب مشکلات را پیگیری می‌کنیم.

این مسئول ادامه داد: بهره‌گیری از نظرات، راهکارها، پیشنهادات و ابتکارهای شهروندان از مسائلی است که شورای اسلامی را در مسیر رفع مشکلات یاری کرده است.

علی‌پور با تاکید بر آنکه منطقه وحدتیه پتانسیل و امکانات بالایی برای دستیابی به توسعه پایدار دارد، اضافه کرد: اگر از تمام امکانات و پتانسیلی که در منطقه وجود دارد برای ارتقا و اعتلای منطقه استفاده کنیم به پیشرفت‌های بسیار خوبی دست خواهیم یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه گفت: وحدتیه به‌عنوان یکی از ورودی‌های استان فارس به شهرستان‌های شمالی استان بوشهر موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد و منابع طبیعی و طبیعت بکری که این منطقه در اختیار دارد به توسعه این شهرستان کمک خواهد کرد.

وی عنوان کرد: از معاون امور عمرانی استانداری بوشهر انتظار داریم با تخصیص اعتبار به پروژه‌های شهری منطقه وحدتیه زمینه را برای توسعه روزافزون این شهر هموار کنند.

این مسئول یادآور شد: از مجموعه مدیران اجرایی شهرستان دشتستان که در سال‌های اخیر همکاری بسیار خوبی برای پیشرفت وحدتیه داشته‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/2452/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول