اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش مطرح کرد

کمبود اعتبارات موجبات توقف و کندی پروژه‌های عمرانی آبپخش

رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: کمبود اعتبارات موجبات توقف و کندی پروژه‌های عمرانی شده است.

کمبود اعتبارات موجبات توقف و کندی پروژه‌های عمرانی آبپخش

مصطفی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: آبپخش در سال 91 با فراز و نشیب‌های بسیار زیادی همراه بود و کمبود اعتبارات و بودجه مشکلاتی برای پروژه‌های عمرانی به وجود آورد.

وی افزود: با وجود کمبود اعتبارات و تزریق نشدن پول به شهرداری، پروژه‌ها در مسیر عملیاتی شدن قرار گرفتند که البته کمبود اعتبارات موجبات توقف و کندی پروژه‌های عمرانی شده است.

رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطر نشان کرد: در سال جدید برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و تحویل آنها از همه امکانات و توان موجود استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نمی‌دهیم.

رضایی تصریح کرد: هم‌اکنون 14 پروژه زیرساختی در سطح شهر آبپخش در دست اجراست و برای تکمیل این طرح‌ها تلاش همه‌جانبه و شبانه‌روزی خواهیم داشت.

وی با اشاره به استقبال مسافران نوروزی از شهر آبپخش بیان کرد: در 2 روز اخیر تعداد زیادی از مردم از استان‌های مختلف کشور وارد آبپخش شده‌اند و از مناطق دیدنی آبپخش دیدن کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: خدمات‌رسانی مطلوب به مهمانان و جلب رضایت خاطر آنها مورد تاکید مسئولان قرار دارد و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

رضایی یادآور شد: تامین امنیت مسافران نوروزی نیز از نکات مورد توجه است و با همکاری نیروی انتظامی در این راستا تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/2452/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول