اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس اول کمیسیون کشاورزی مجلس:

اعتبارات صندوق توسعه ملی کشور تا خرداد آینده تمدید شد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات صندوق توسعه ملی کشور با توجه به اعلام دیر هنگام و عدم پرداخت این تسهیلات توسط بانک‌ها تا پایان خرداد 92 تمدید شد.

اعتبارات صندوق توسعه ملی کشور تا خرداد آینده تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد اسماعیل‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از آنجا که این اعتبارات در سه ماه می‌بایست در کارگروه‌ها مصوب و توسط بانک عامل مسیر پرداخت تسهیلات دنبال می‌شد با عنایت به پروسه زمانی و برگشت این تسهیلات به خزانه با پیگیری‌های انجام شده و حمایت رئیس مجلس شورای اسلامی پرداخت این تسهیلات تا خردادماه 92 تمدید و متقاضیان بدون دغدغه می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد مطرح کننده و پیگیر این موضوع شده بود به خبرنگار فارس گفت: سه شهرستان کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن مجموعا 120میلیارد ریال اعتبار صندوق توسعه ملی کشور بود که در جذب آن علی رغم تلاش فرمانداران با بانک‌ها پیشرفتی حاصل نشده بود و باقی مانده اعتبارات این صندوق که تا پایان سال اعلام شده بود در شرف برگشت قرار داشت.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده با دیوان محاسبات، متقاضیان معرفی شده می‌توانند تا خرداد 92 ضمن تسریع در پیگیری اقدام کنند، و قفل بانک‌ها در عدم پرداخت شکسته شد.

انتهای پیام /70021/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول