اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب مرحله دوم صورت گرفت

ابلاغ 114 میلیارد تومان اعتبارات سفر رهبری به خراسان شمالی‌

جانشین استاندار در پیگیری مصوبات سفر رهبری به خراسان شمالی اعلام کرد: 114 میلیارد تومان از محل اعتبارات سال 91 سفر رهبری در قالب مرحله دوم به استان ابلاغ شد.

ابلاغ 114 میلیارد تومان اعتبارات سفر رهبری به خراسان شمالی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، رضا جلالی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران خراسان شمالی اظهار کرد: 228 مصوبه با 2 هزار و 600 پروژه در سفر رهبری به خراسان شمالی مصوب شد.

وی با بیان اینکه باید تمام این مصوبات ظرف سه سال تحقق یابد، گفت: در قالب مرحله اول در مجموع 157 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به استان ابلاغ که 60 درصد اعتبارات مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های سال 91 محسوب شده که انجام شد.

جلالی این اعتبار را شامل 114 میلیارد تومان از بندهای مربوط به مصوبات سفر رهبری، 5/10 میلیارد تومان مربوط به نیروهای مسلح و 6 میلیارد تومان مربوط به مددجویان کمیته امداد عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه سفر رهبری به استان مهمترین رویداد امسال خراسان شمالی بوده است، گفت: تحقق مصوبات سفر درس سه ساله برای مدیران دستگاه‌ها بوده که در قالب 6 ترم در خدمتگذاری را برای مردم بگشایند.

جانشین استاندار در پیگیری مصوبات سفر رهبری به خراسان شمالی بر پیگیری مدیران برای تخصیص اعتبارات را مهم خواند و گفت: باتحقق مصوبات رهبری شاخص‌های توسعه به طور چشمگیری ارتقا می‌یابد.

وی از اجرای طرح‌های گازرسانی به 410 روستای استان، اجرای طرح‌های راهسازی در روستاهای بالای 50 خانوار را از مهمترین این پروژه‌ها اعلام کرد و افزود: طی سه سال 5 هزار میلیارد تومان در استان خراسان شمالی هزینه خواهد شد.

جلالی همچنین از راه اندازی سامانه الکترونیکی روند اجرای پروژه‌های سفر رهبری هم خبر داد و گفت: دستگاه‌ها آخرین وضعیت اجرای این پروژه‌ها را در این سامانه قرار داده تا نظارت‌ها و پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شود.

وی به تشکیل چهار کمیته از جمله کمیته منویات سفر رهبری به استان اشاره کرد و افزود: در این راستا همایش‌های سبک زندگی برگزار شده و در سال آینده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/63002/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول