اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس:

مسئولان باید از اتحاد ملت الگو گیرند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس گفت: مسئولان و مقامات کشورمان باید اتحاد و یکدلی ملت ایران اسلامی را برای خود الگو قرار دهند و مانند آن ها رفتار کنند.

مسئولان باید از اتحاد ملت الگو گیرند

رسول خضری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در شرایط جنگ نرم قرار دارد به طوری که دشمنان کشورمان از هر نظر ملت ما را در معرض تهدید قرار داده‌اند بنابراین در چنین شرایطی به اتحاد و همدلی بیش از هر چیز دیگر نیاز داریم.

وی بر لزوم همبستگی کارگزاران نظام تاکید کرد و افزود: سران قوای مقننه، قضائیه و مجریه باید مصداق اتحاد و همدلی باشند و عملکرد آن ها باید وجود این همدلی را به اثبات برساند تا دشمنان از شرایط سوءاستفاده نکرده و برای تحقق یافتن اهداف خود توطئه‌چینی نکنند.

این نماینده مجلس با اشاره به اهمیت تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، اضافه کرد: مقام معظم رهبری در طول سخنرانی‌های مختلف به اهمیت این موضوع تاکید کرده و مقامات را به وفاق و همدلی سفارش کرده‌اند بنابراین لازم است برای جلب خشنودی رهبری در این سمت‌وسو گام برداشته شود.

خضری با اظهار به اینکه همه باید با یکدیگر همدل و متحد شوند تا آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نشود، افزود: هم اکنون در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری قرار داریم، ولی باید تلاش کرد همه امور در چارچوب قانون انجام گیرد تا اختلافی بروز نکند.

وی تبلیغات زودهنگام کاندیداها را برای کشورمان مضر دانست و افزود: پرداختن به این قبیل امور مسئولان و مردم را از کارهای سازندگی و عمرانی باز می‌دارد، بنابراین لازم است قانون را در این مورد فصل‌الخطاب قرار دهیم و در زمانی که به آن تصریح شده است به این قبیل فعالیت‌ها پرداخته شود تا انتخابات در فضایی صمیمی، توام با شور و شعور سیاسی برپا شده و خاتمه پیدا کند.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال تکرار فتنه‌ای مشابه فتنه 88 وجود دارد یا خیر، پاسخ داد: چنانچه همه در چارچوب قانون با عنایت به توصیه‌های رهبری در این مسیر گام بردارند این آئین سیاسی در فضایی آرام، امن و همراه با امانتداری و صداقت برپا شده و دشمنان را بیش از گذشته مایوس می‌کند.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول