اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مریوان:

حماسه سیاسی و اقتصادی با اتحاد تحقق می‌یابد

امام جمعه مریوان گفت: داشتن اتحاد و همدلی ملت ایران منجر به تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در کشور خواهد شد.

حماسه سیاسی و اقتصادی با اتحاد تحقق می‌یابد

ماموستا مصطفی شیرزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابطه با ضرورت نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حماسه سیاسی حماسه اقتصادی اظهار کرد: همان‌گونه که استکبار جهانی به روحیه سرزنده‌ای و شور، شوق و مقاومت ملت ایران در مقابل با هجمه‌های نظامی و فرهنگی حسرت می‌خورند باید در زمینه سیاسی نیز به نحوه‌ی همراهی،حضور و شرکت مردم ما غبطه بخورند.

وی اظهار داشت: پیروزی کشور ما در رخدادهایی عظیمی هم ‌چون انقلاب و جنگ تحمیلی در نتیجه داشتن شور و اشتیاق رزمندگان و پشتیبانی و تشویق مادران و خواهران ایثارگران به وقوع پیوست و توانستند در مقابل دشمن تا دندان مسلح با داشتن کمترین امکاناتی ایستادگی کنند.

امام جمعه مریوان عنوان کرد: خداوند متعال به انسان وعده داده کسانی‌ که در مقابل با زورگویی ظالمان ایستادگی و از ناموس و خاک و دینشان حفاظت ‌کنند عزت و سربلندی اعطا و پیروزی را نصیب آنها می‌کند.

ماموستا شیرزادی افزود: بعد از سربلندی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی دشمن به ناتوانی خود در جنگ نظامی علیه کشور ما پی برد و لذا بعد از سال‌های جنگ و تاکنون عقیده و باور و ارزش‌های دینی و اسلامی ملت ایران را نشانه گرفته و در این عرصه وارد شده است.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) 13 سال در مکه مکرمه برای برپایی و ترویج دین مبین اسلام حماسه سیاسی را در پیش گرفت، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب پیامبرگونه نامگذاری امسال را با عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی را به منظور خودکفا شدن کشورمان مطرح کردند و اینکه باید مسئولان با همت و تلاش بیشتر در عرصه اقتصادی و بهبود معیشت مردم گام بردارند و مردم نیز با همراهی مدیران باید هم‌چون سنوات گذشته در رویدادهای سیاسی هم‌چون انتخابات حضوری گسترده داشته باشند.

وی به وظایف مسئولان در قبال شعارهایی که از سوی رهبر معظم انقلاب برگزیده شده است، اشاره کرد و بیان داشت: مدیران در جامعه اسلامی نباید به صندلی ریاست و مقام خود بچسبند چراکه قرارگرفتن آنها در این مرتبه امتحان الهی است و باید خدمت به خلق خدا را اولویت کارها و اقدامات خود قرار دهند.

امام جمعه مریوان عنوان کرد: مسئولان در تحقق و عملی کردن شعارهایی که ازسوی رهبری برای هر سال تعیین می‌شود نقش موثر و تعیین کننده‌ای دارند که با توجه به مسئولیتی که پذیرفته‌اند حرکت دراین راستا بر آنها واجب و ضروری است.شیرزادی ادامه داد: مردم نیز با حمایت و همکاری با مسئولان می‌توانند در به وقوع پیوستن شعار امسال و هم‌چنین سال گذشته که منجر به توسعه و پیشرفت کشورمان خواهد شد، مؤثر باشند.

وی تصریح کرد: داشتن وحدت میان اقوام و مذاهب مختلف در تحقق شعار امسال بسیار حائز اهمیت و ضروری است و عملا بدون وحدت هیچ شعاری عملی و محقق نخواهد شد.

این مقام مسئول  اتحاد را سنگر بزرگ و نفوذناپذیری در مقابل دشمنان خواند و خاطرنشان کرد: تمامی آحاد جامعه باید برای ساختن این سنگر عظیم(اتحاد) همت داشته باشند و اجازه فروپاشی آن را به دشمن ندهند.

امام جمعه مریوان در رابطه با میزان تحقق شعار سال گذشته تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: کارهای خوبی در سال  گذشته در شهرستان مریوان صورت گرفت ولی به خاطر تحریم اقتصادی دشمنان علیه کشورمان بعضی از پروژه‌ها راکد شدند که ان‌شاالله در سال جاری دوباره به اجرا در خواهند آمد.

شیرزادی در پایان اضافه کرد: موجب افتخار و خوشحالی است که مقام معظم رهبری حکیمانه هر سال را با عنوانی نامگذاری می‌کنند تا مسئولان با اراده و احساس مسئولیت بیشتری ارائه خدمت کنند و مردم نیز با روحیه بهتر و اشتیاق فراوانی در مناسبت‌های ملی و مذهبی شرکت کنند.

انتهای پیام/79003/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول