اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلاب و روحانیون خوزستانی خواستار شدند

لزوم اتحاد شیعه و سنی در مقابل کشتار مسلمانان پاکستان

خبرگزاری فارس: طلاب و روحانیون خوزستانی در تجمع پیش‌از ظهر امروز از مسلمانان شیعه و سنی خواستند با وحدت کلمه فتنه برادر‌کشی وهابیون را در پاکستان خنثی کنند.

لزوم اتحاد شیعه و سنی در مقابل کشتار مسلمانان پاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، طلاب و روحانیون خوزستانی با تجمع در مسجد اعظم اهواز و سردادن شعارهای الله‌اکبر، لااله‌الاالله و مرگ بر آمریکا، مرگ بر وهابی منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل‌سعود، مرگ بر آل‌خلیفه، یا ایهاالمسلمون اتحدوا اتحدوا، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد لشکر دنیا نتواند که جوابم دهد» و ای‌رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، کشتار وحشیانه شیعیان پاکستان را محکوم کردند.

همچنین در این مراسم، بیانیه‌ای به شرح زیر اعلام شد:

ما طلاب و روحانیون مدارس علمیه خوزستان امروز حرکت سخیف و جنایتکارانه، جنایتگران سلفی و وهابی در کشتار مردم مظلوم شیعه و پیرو مکتب اهل ‌بیت(ع) در پاکستان را محکوم و تقبیح می‌کنیم و خواستار ریشه‌کن شدن این جریان‌انحرافی که دست‌پرورده استکبارجهانی به پرچم‌داری آمریکا و انگلیس و اسرائیل خبیث است را از چهره پاک اسلام و مسلمین هستیم و از تمام مسلمانان شیعه و سنی حقیقی رسول خدا(ص) می‌خواهیم که با وحدت کلمه، فتنه برادرکشی وهابیون را خنثی کنند.

در این مراسم آیت‌الله‌سیدعلی شفیعی و آیت‌الله‌محسن حیدری نمایندگان مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان و دیگر علمای استان حضور داشتند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدصادق امینی، امام جمعه شهرستان مسجد سلیمان نیز در این تجمع سخنرانی کرد.

انتهای پیام/72001/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول