اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک - 26

سرخه: حفظ وحدت دژ مستحکمی برابر توطئه‌های دشمنان است

راوی هشت سال دفاع مقدس گفت: همدلی و هم‏فکری و مهم‏تر از آن، حفظ وحدت دژ مستحکمی برابر توطئه‌های دشمنان است.

سرخه: حفظ وحدت دژ مستحکمی برابر توطئه‌های دشمنان است

علی سرخه امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: ایران اسلامی، فتنه‌ها و توطئه‌های مختلفی را از جمله اختلاف شیعه و سنی در سال 57، هشت سال جنگ تحمیلی و فتنه 88 منافقان و معاندان نظام در این سال‏ها تجربه کرده‌ است.

وی افزود: خوشبختانه مردم ایران همه فتنه‌ها را با سربلندی، آگاهی و بصیرت پشت سر گذاشته‌اند و نخواهند گذاشت تا دشمنانمان به اهداف خود که ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است، دست یابند.

این راوی هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه جوانان آگاه و بصیر ایران اسلامی دشمنان را ناامید کرده‌اند، گفت: همدلی و همفکری و مهم‏تر از آن، حفظ وحدت دژ مستحکمی برابر توطئه‌های دشمنان است.

سرخه تأکید کرد: اردوهای راهیان نور به عنوان یک کار بزرگ فرهنگی نیازمند حمایت و پشتیبانی دلسوزان انقلاب و نظام است و نباید خللی در این راه وارد شود.

وی اظهار داشت: شهدا بستر را فراهم کرده‌اند و فرهنگی جاوید از خود به یادگار گذاشته‌اند؛ ‌بنابراین اکنون باید از این بستر فرهنگی استفاده کافی و وافی را ببریم و از تهاجم و قتل عام فرهنگی جوانان توسط دشمنان جلوگیری کنیم.

این راوی هشت سال دفاع مقدس در خصوص عملیات فتح‌المبین گفت: عملیات فتح‏المبین در سال 61 با رمز «یا فاطمة الزهرا» به مدت 10 شب به طول انجامید؛ وسعت عملیاتی این منطقه به طول 85 کیلومتر و با عمق 55 کیلومتر بود.

سرخه با بیان اینکه صداقت مهم‏ترین شرط روایت‏گری است، افزود: روایان باید آنچه دیده‌اند، را بدون کم و کاست روایت‏گری کنند.

وی گفت: باید با برادری و صمیمت و وحدت موجبات پیشرفت روزافزون کشور را فراهم ساخته و دشمن عصبانی را عصبانی‌تر کنیم.

این راوی هشت سال دفاع مقدس افزود: مردم باید در انتخابات آتی با آگاهی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری فردی لایق و شایسته را انتخاب کنند و از این امتحان نیز سربلند بیرون آیند.

بر اساس این گزارش؛ امسال از استان سمنان شش کاروان از دامغان، گرمسار، شاهرود، مهدیشهر، سمنان و میامی به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

اعزام کاروان راهیان نور استان سمنان از 27 اسفند ماه آغاز شده است و تا 11 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2249/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول