اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان تأکید کرد

ضرورت وحدت، همدلی و حرکت در مسیر ولایت فقیه

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان بر لزوم وحدت، همدلی و حرکت در مسیر ولایت فقیه در سال جدید تأکید کرد.

ضرورت وحدت، همدلی و حرکت در مسیر ولایت فقیه

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی بعدازظهر امروز در آیین تحویل سال نو در گلزار شهدای برازجان با تبریک سال نو و با اشاره به اینکه نظام اسلامی در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتر نظام هستیم، اظهار داشت: دولت در راستای خدمات‌رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم اهتمام خاصی دارد و این امر رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.

فرماندار دشتستان بر لزوم تداوم خدمات‌رسانی به مردم تأکید کرد و ادامه داد: خدمت به خلق خدا و رفع مشکلات مردم توفیق الهی است و همه مسئولان باید در راستای خدمت‌گزاری به مردم و محرومان جامعه همت ورزند.

خرمی با بیان اینکه دشتستان از شهرستان‌های مهم و بزرگ استان و حتی کشور است و باید با همه ظرفیت و توان برای رشد و پیشرفت این شهرستان همت کنیم، خاطرنشان کرد: باید وحدت داشته باشیم و با اتحاد، همدلی و حرکت در مسیر ولایت فقیه برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم و نباید فرصت‌های خدمت‌رسانی به مردم را هدر دهیم.

خرمی تصریح کرد: سال جدید توسط مقام معظم رهبری به نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری شده و باید در راستای عمل به دستورات مقام معظم رهبری تلاش بیشتری کنیم.

براساس این گزارش، بعدازظهر امروز(چهارشنبه 30 اسفندماه) همزمان با تحویل سال نو، مراسمی در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت سجاد(ع) برازجان برگزار شد.

خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان شهرستانی و جمع کثیری از مردم شهرستان در این مراسم روحانی و معنوی حضور داشتند و لحظه تحویل سال نو را در کنار گلستان مطهر شهدا گذراندند.

پس از تحویل سال، مردم و مسئولان در فضایی صمیمانه با تبریک عید نوروز به یکدیگر، به تماشای سخنان رهبر معظم انقلاب و پیام نوروزی ایشان که از تلویزیون پخش می‌شد، نشستند.

انتهای پیام/2452/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول