اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

کشتار شیعیان پاکستان نشانه هراس استکبار از اتحاد دنیای اسلام است

خبرگزاری فارس: استاندار قم با صدور پیامی کشتار شیعیان پاکستان را محکوم و اعلام کرد: کشتار شیعیان پاکستان گواه آشکاری بر ترس و واهمه بیش از پیش دشمنان از اتحاد و همدلی مسلمانان و گسترش موج بیداری اسلامی است.

کشتار شیعیان پاکستان نشانه هراس استکبار از اتحاد دنیای اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام کرم‌رضا پیریایی آمده است: کشتار بی‌رحمانه شیعیان پاکستان حادثه تلخ و دردناکی است که بار دیگر قلوب مسلمانان و شیعیان در اقصی نقاط عالم خاکی را مالامال از غم و اندوه کرده است. جنایتی وحشیانه که دست‌های ناپاک گروه‌های سلفی و وهابی آغشته به خون شیعیان، همراهی هدفمند مستکبران و سکوت معنادار مجامع بین‌المللی و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر آن را رقم زده است.

در ادامه این پیام آمده است: بی‌تردید اینگونه اقدامات خصمانه که در راستای پروژه اسلام‌‌ستیزی و ایجاد شکاف و اختلاف میان فرق و مذاهب دینی، هراز چندگاهی توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل طراحی و اجرا می‌شود، گواه آشکاری بر ترس و واهمه بیش از پیش دشمنان از اتحاد و همدلی مسلمانان و گسترش موج بیداری اسلامی در منطقه و جهان بوده و دستاوردی جز برانگیخته شدن شعله‌های خشم و انزجار مسلمانان سراسر جهان علیه دشمنان دین و مقدسات اسلامی را نخواهد داشت.

ضمن محکوم کردن این حرکت وقیحانه و غیرانسانی و عرض تسلیت و تعزیت به محضر حضرت ولی‌عصر (عج) و مقام معظم رهبری و ابراز همدردی با بازماندگان این جنایات ددمنشانه، از درگاه خداوند متعال عزت و سربلندی روزافزون اسلام و مسلمین و نابودی کفر و استکبار را مسئلت دارم.

انتهای پیام/78003/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول