اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان:

دانش‌آموزان سفیران نظام جمهوری اسلامی در حج هستند

سرپرست معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش‌آموزان سفیران نظام جمهوری اسلامی در حج هستند.

دانش‌آموزان سفیران نظام جمهوری اسلامی در حج هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد مجتهدی صبح امروز در مراسم اعزام تعدادی از دانش‌آموزان پسر زنجانی به حج اظهار کرد: حج یکی از اعمال معنوی و مهم در زندگی هر انسان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انجام عمل حج موجب خودسازی و انسان‌سازی می‌شود، اضافه کرد: دانش‌آموزان باید استفاده لازم را از این عمل ارزشمند داشته باشند.

سرپرست معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه با بیان اینکه دانش‌آموزان سفیران نظام جمهوری اسلامی در حج هستند، افزود: دانش‌آموزان باید تلاش کنند، در این کشور مراقب اعمال و حرکات خود باشند، چراکه آنها نمایندگان کشور محسوب می‌شوند.

وی با تاکید بر انجام اعمال عبادی حج به صورت صحیح و شایسته گفت: دانش‌آموزان از اقشار فرهیخته کشور هستند و باید با اعمالی که انجام می‌دهند، برای سایرین الگو باشند.

مجتهدی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان برخی از فضیلت‌های حج در زندگی انسان‌ها پرداخت و افزود: مشرف شدن به حج در سنین جوانی و نوجوانی یکی از توفیقات الهی است.

وی خاطر نشان کرد: دانش‌آموزانی که در سنین نوجوانی به حج اعزام می‌شوند، باید این موقعیت را قدر دانسته و استفاده و بهره لازم را از آن ببرند.

سرپرست معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش‌آموزانی که از زنجان اعزام می‌شوند، همراه با کاروان دانش‌آموزان اردبیلی خواهند بود.

انتهای پیام/73005/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول