اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

12 فروردین در تاریخ ملت ایران باقی خواهد ماند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان گفت: 12 فروردین در تاریخ مرز و بوم ایران باقی خواهد ماند.

12 فروردین در تاریخ ملت ایران باقی خواهد ماند

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه 12 فروردین جزو ایام‌الله‌هایی است که برای همیشه ماندگار خواهد شد، چراکه مردم در این روز بزرگ پایه‌های نظام اسلامی را تثبیت کردند، اظهار داشت: مردم در این روز خط بطلان بر رژیم‌های پوسیده طاغوت و طاغوتیان کشیدند و این کار عظیم با انگیزه الهی بوده و برای همیشه ماندگار خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: مردم با آگاهی و هدایت‌های امام خمینی (ره) به خوبی شناختند که چه مسیری را برای سرافرازی و سربلندی کشور و نظام انتخاب کنند.

وی بیان کرد: امروز پس از گذشت 34 سال، آثار و ثمرات این روز در سطح بین‌المللی دیده می‌شود و 22 بهمن‌ماه سال 1357 شجره طیبه‌ای است که مردم با رهبری امام خمینی (ره) نهال را غرس و در 12 فروردین 58 آبیاری کردند و این شجره طیبه همچنان بارور بوده و مسیر باروری پرافتخار خود را ادامه می‌دهد.

معبودی درباره دلیل پایداری مردم در 34 سال گذشته در مقابل توطئه‌های دشمن افزود‌: در گذشته مردم در فضایی بسیار تیره و تار زندگی می‌کردند، فضایی که از یک طرف استعمارگران همه ذخایر ملت را به غارت می‌بردند و از طرف دیگر مستبدانی در کشور حاکم بودند که در حین استبداد نسبت به مردم، در مقابل بیگانگان غلام حلقه به دوش بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: مردم در این شرایط از این فضای تیره و تار خارج شده و به سمت معنویت حرکت کردند و کسی که از قفس تیره و تار آزاد شود و در فضای نورانی قرار گیرد به راحتی این فضا را از دست نداده و با تمام وجود از این فضا حفاظت می‌کند.

وی در پایان افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن تلاش می‌کند ملت را از صحنه بیرون کند، اما ملت ایران با شناختی که از ارزش‌ها دارند، پای این انقلاب با همه توان ایستاده و خواهند ایستاد.

انتهای پیام/2308/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول