اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بجنورد:

12فروردین نقطه عطفی در جمهوری اسلامی است

امام جمعه موقت بجنورد تاکید کرد: 12 فروردین نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی است.

12فروردین نقطه عطفی در جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی در آیین این هفته نماز جمعه مرکز خراسان شمالی، 12 فروردین ماه را روز وحدت ملت ایران و روز تثبیت انقلاب اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه حضور چشمگیر ملت ایران در پای صندوق‌ها و رأی 98 درصدیشان به جمهوری اسلامی، اسلام را بار دیگر در جهان زنده کرد بیان داشت: در این روز مردم ایران اسلامی با رأی 98.2 درصدی خود دست ردی به حکومت ظالمانه شاهنشاهی زدند و روز جمهوری اسلامی را در تقویم ایران به ثبت رساندند.

امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به اینکه در این روز باشکوه مردم سرنوشت خود را رقم زدند گفت: ملت با رأی حداکثری در یک همه پرسی به جمهوری اسلامی رأی قاطع داده و حکومت اسلامی خود را به جهانیان نشان دادند.

وی یادآور شد: مردم همیشه در صحنه کشورمان در این روز نشان دادند که در سرنوشت خود نقش ایفا می‌کنند و به نحو مطلوبی وحدت خود را در تشکیل حکومت اسلامی به رخ جهانیان می‌کشند.

خطیب جمعه بجنورد همچنین به نامگذاری امسال از سوی رهبر به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: بی‌تردید برای دستیابی به این مهم نیازمند حضور همه جانبه مردم در انتخابات پیش  روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی هستیم.

وی اظهار کرد: بی‌گمان حضور گسترده و حماسی مردم ایران اسلامی در انتخابات آتی ریاست جمهوری مأیوس کننده نقشه شوم دشمنان نظام اسلامی خواهد بود.

امام جمعه موقت بجنورد ابراز امیدواری کرد که در سال جاری با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، زمینه حماسه سیاسی و اقتصادی عظیم در کشور فراهم و حماسه به یاد ماندنی رقم بخورد.

انتهای پیام/63002/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول