اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قصرشیرین:

جمهوری اسلامی آموزه‌های دینی را الگوی خود قرار داده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قصرشیرین گفت: جمهوری اسلامی ایران با الگو قرار دادن آموزه‌های دینی، هیچ‌گاه همانند کشور آمریکا نیست و نخواهد شد و جرم و جنایت در آن آزادانه صورت نمی‌گیرد.

جمهوری اسلامی آموزه‌های دینی را الگوی خود قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرشیرین، حجت‌الاسلام علی ملکی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان قصرشیرین با رد مطالب گزارش‌گر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران، اظهار داشت: احمد شهید اخیرا گزارش را در خصوص ایران منتشر کرده و همان‌طور که انتظار می‌رفت، وضعیت حقوق بشر در ایران را بسیار بد گزارش داده است.

ملکی ادامه داد: با توجه به سابقه احمد شهید در خصوص نگاه مغرضانه به ایران، نمی‌تواند انتظاری غیر از این داشت.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین افزود: این فرد به ظاهر یک مسلمان است، اما در اصل یکی از طرفداران کشورهای غربی از جمله آمریکاست، تا جایی‌که جایزه سال مسلمان دموکرات را از سوی آمریکا کسب کرد.

خطیب جمعه قصرشیرین خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با الگو قرار دادن آموزه‌های دینی، هیچ‌گاه همانند کشور آمریکا نیست و نخواهد شد و جرم و جنایت در آن آزادانه صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای مسلح، حافظ مردم و این انقلاب است و نمی‌گذارد آسیبی به این ملت از سوی منافقین و متجاوزان وارد شود، اظهار داشت: در بخش دیگر این گزارش مغرضانه آمده است که قاچاق مواد آزاد باشد و همچنین به وضعیت زندان‌های ایران پرداخته شود.

*در زندان‌های ایران به‌جای شکنجه، قرآن آموزش داده می‌شود

خطیب جمعه قصرشیرین با بیان اینکه زندان‌های ایران از لحاظ تربیت و آموزش در صدر تمام کشورها قرار دارد، تاکید کرد: در زندان‌های ایران به‌جای شکنجه، به زندانیان قرآن آموزش داده می‌شود.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین بیان داشت: جمهوری اسلامی اجازه نمی‌دهد فرقه‌هایی مثل وهابیت به ترویج شرک و کفر بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: احمد شهید اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) را در این گزارش آزاد دانسته و از ایران خواسته که اهانت به مقدسات، از جمله آتش زدن قرآن در این کشور اسلامی جرم محسوب نشود و به این علت است که احمد شهید، ایران را کشوری دانسته که در آن نقض حقوق بشر صورت گرفته است.

ملکی با اشاره به اینکه سخن امروز جمهوری اسلامی به تمام دشمنان اسلام و ایران این است که اگر روزی خشم ملت ایران شعله‌ور شود، کاخ سفید بر سر شما خراب می‌شود، یادآور شد: ما پیروان امیرالمؤمنین (ع) هستیم و رهبر عزیز خود را نایب بر حق امام زمان (عج) می‌دانیم و سخنان ایشان را با جان و دل می‌پذیریم.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول