اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک استاد دانشگاه:

فیلم آرگو یک تقابل فرهنگی با جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: یک استاد دانشگاه گفت: تعلق گرفتن جایزه اسکار به فیلم آرگو به‌دلیل تراز هنری نبوده بلکه به سبب تقابل فرهنگی با فرهنگ غنی جمهوری اسلامی ایران است.

فیلم آرگو یک تقابل فرهنگی با جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد شجاعی در اختتامیه نخستین جشنواره دانشجویی افسران جنگ نرم که به همت بسیج دانشجویی استان کرمانشاه و با همکاری خبرگزاری فارس برگزار شد،با اشاره به اینکه جنگ نرم از یک جبهه برخوردار است و هر نبردی که رخ می‌دهد با تلفاتی همراه است، ادامه داد: هر تلفات، تبعاتی را به همراه دارد و افسر فردی است که اطلاعات و مهارت داشته باشد.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه باید به شبهات درست پاسخ داده شود، ادامه داد: وقتی که شناخت بر اساس تحقیق نباشد، نشان‌دهنده‌ عمیق نبودن باور است و دین اسلام دین عشق است.

شجاعی ادامه داد: در جنگ نرم دشمن با تقویت بخش‌های وهمی بر بخش‌های عقلانی و فوق عقلانی اثر می‌گذارد.

وی با تاکید بر نقش مهم رسانه در روابط ادامه داد: تهدید نرم در حوزه‌های مختلف قابل بررسی است و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.

شجاعی با اعلام اینکه دشمنان تمام تلاش خود را برای متوقف‌ ساختن پیشرفت‌های انقلاب اسلامی به‌کار می‌برند، اظهار کرد: القاء و اقناع و آرامش از روش‌های جنگ نرم است و در فتنه سال 88 رسانه‌های مختلف در فضای مجازی بستر خشونت را فراهم و تلاش کردند، فرهنگ ما را تحت‌ تاثیر قرار دهند.

وی یادآور کرد: جایزه اسکار به دلیل تراز هنری به فیلم آرگو تعلق نگرفت، بلکه این فیلم یک تقابل فرهنگی با فرهنگ غنی جمهوری اسلامی بوده و انتشار اندیشه‌های اسلامی تهدیدی است برای دنیای غرب که دشمن از این بابت هراس دارد.

انتهای پیام/2700/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول