اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

حفظ انقلاب علت رأی ملت به "جمهوری اسلامی" بود / ضرورت افشای نقشه دشمن

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به رأی 98.2 درصدی مردم به جمهوری اسلامی در روز 12 فروردین سال 57 گفت: این رأی بالا نشان دهنده علاقه ملت به حفظ انقلاب بود.

حفظ انقلاب علت رأی ملت به "جمهوری اسلامی" بود / ضرورت افشای نقشه دشمن

طیب قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: مردم ایران به این دلیل که خود را به حق صاحب انقلاب می‌دانستند، در رفراندوم تعیین نوع حکومت به "جمهوری اسلامی" که نظامی برخاسته از انقلاب اسلامی بود "آری" گفتند.

وی با یادآوری اوضاع نابسامان کشور در رژیم پهلوی و ظلم و ستمی که دستگاه حکومتی زمان بر ملت وارد می‌کرد گفت: تحول در تمام جنبه‌های زندگی خواسته ملت ایران بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به استیلای استکبار جهانی بر حوزه‌های مختلف جامعه ایران از جمله سیاست، اقتصاد، فرهنگ و باورهای جامعه تصریح کرد: در چنین شرایطی ملت با رهبری هوشمندانه امام خمینی در برابر تمام جنایات رژیم فاسد پهلوی ایستاد.

قدیمی علت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تعیین حکومت سال 58 را پاسداری از انقلابی دانست که با خون هزاران شهید به ثمر نشسته بود.

وی حکومت جمهوری اسلامی را ادامه دهنده راه و مسیر انقلاب عنوان کرد و افزود: ملت ایران در طول 34 سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ثابت کرد همچنان به پای آرمان‌های بلند خود ایستاده است.

وی رویش‌های پس از انقلاب را بسیار بیش‌تر از ریزش‌ها دانست و گفت: دشمن قصد دارد با ترور نخبگان و دانشمندان هسته‌ای در مسیر انقلاب سنگ‌اندازی کند، اما با تجربه‌ای که امروز ملت ایران با عبور از دوران‌های سخت حاصل کرده است در زیر لوای ولی فقیه زمان، دشمنان کینه توز را ناکام خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، الگوپذیری کشورهای منطقه از انقلاب ایران را امتیاز مهمی برای جمهوری اسلامی عنوان و خاطر نشان کرد: اکنون ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان فهمیده‌اند که با مقاومت در برابر زورگویان می‌توانند به حق خود برسند که این از برکات انقلاب اسلامی ایران است.

قدیمی موفقیت ملت لبنان در دو جنگ 22 و 33 روزه و همچنین پیروزی مردم مسلمان غزه در نبرد 8 روزه با رژیم غاصب صهیونیستی را نمادی از الگوگیری کشورهای دیگر از جمهوری اسلامی دانست.

وی دو وظیفه مهم مردم در استمرار حرکت رو به جلوی انقلاب را دفاع از اهداف انقلاب و دشمن‌‌شناسی ذکر و خاطر نشان کرد: دفاع از راهبردهای اساسی نظام یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اولویت نخست در شرایط حساس کنونی است.

قدیمی با اشاره به تاکتیک‌های پیچیده دشمن اظهار کرد: بدخواهان نظام هر روز حربه‌های جدید و در ابعاد متفاوت را برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب اتخاذ می‌کنند که ملت باید با آنها مقابله‌ای آگاهانه داشته باشد.

وی با بیان اینکه کسانی که مسئولیت دفاع به شکل مستقیم را دارند باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند، تصریح کرد: مسئولیت نخبگان فکری جامعه نیز روشنگری و افشای نقشه‌های موذیانه و شوم دشمنان برای افکار عمومی است.

رئیس دانشگاه کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد ملت ایران در سایه مجاهدت بیش‌تر با تاسی از رهنمودهای رهبر انقلاب در مطرح ساختن آرمان‌ها و تفکرات جمهوری اسلامی در جهان تلاش کند.

انتهای پیام/79012/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول