اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان عنوان کرد

غبارروبی و عطرافشانی قبور 177 شهید گمنام

فرمانده سپاه کاشان، از غبارروبی و عطرافشانی قبور 177 شهید گمنام گلزار شهدای آبادان توسط خواهران و برادران بسیجی شهرستان کاشان خبر داد.

غبارروبی و عطرافشانی قبور 177 شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد نائینی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ورود هفتمین گروه از راهیان نور شهرستان کاشان به مناطق جنگی، برادران و خواهران بسیجی کاشان با حضور بر مزار شهدایی که جان خود را در راه اعتلای ایران اسلامی فدا کردند، ضمن غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با گلاب ناب کاشان، یاد و خاطره دلاورمردی‌های آنان را گرامی داشتند.

وی با اشاره به اینکه شهید قنوتی اولین فرمانده روحانی شهید در گلزار شهدای آبادان مدفون است، افزود: دفن مادر و فرزند شهید در یک قبر، قطعه شهدای شناسایی نشده و قرار داشتن مزار شهیده مریم فرهانیان و برادر شهیدش از جمله ویژگی‌‌های قبور شهدایی است که در گلزار شهدای آبادان وجود دارد. 

فرمانده سپاه کاشان در ادامه با اشاره به ورود هفتمین کاروان راهیان نور شهرستان کاشان به مناطق جنگی بیان داشت: با ورود هفتمین کاروان راهیان نور شهرستان کاشان به مناطق عملیاتی جنوب تا کنون یک‌هزار و 500 زائر کاشانی به سرزمین‌های نور و حماسه اعزام شده‌اند.

نائینی یادآور شد: اعزام کاروان راهیان نور از شهرستان کاشان به مناطق عملیاتی جنوب از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا دهم فروردین ماه ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه تا پایان زمان اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرستان کاشان در مجموع 9 کاروان با یک روز فاصله راهی مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند تصریح کرد: این کاروان‌ها در طول سفر معنوی خود با نقاط عبرت‌آموز جنگ هشت ساله مانند مناطق والفجر 8، کربلای 4 و 5، شلمچه، خرمشهر، پاسگاه زید، طلائیه و شهدای هویزه آشنا می‌شوند.

فرمانده سپاه کاشان مدت زمان سفر رفت و برگشت هر یک از کاروان‌های راهیان نور کاشان را چهار روز ذکر و عنوان کرد: کاروان‌های راهیان نور کاشان در نخستین روز ضمن استقرار در اردوگاه شهدای دارالمؤمنین کاشان در آبادان، از اروندرود، فاو، شلمچه و خرمشهر بازدید کرده و در روز دوم راهی مناطق عملیاتی رمضان، طلائیه و هویزه می‌شوند.

وی متذکر شد: تا پایان زمان اعزام کاروان راهیان نور، 2 هزار کاشانی در قالب کاروان‌های راهیان نور این شهرستان عازم سرزمین‌های نور و حماسه می‌شوند.

انتهای پیام/2406/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول