اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کاشان:

راهیان نور پروژه انتقال فرهنگ شهادت است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه کاشان اجرای برنامه‌های کاروان راهیان‌نور را پروژه انتقال فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار به نسل حاضر دانست.

راهیان نور پروژه انتقال فرهنگ شهادت است

محمد رضوان‌نژاد، پیش از ظهر امروز بعد از بازدید از اردوگاه شهدای دارالمؤمنین کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: فرهنگ عاشورا با پیام‌رسانی حضرت سجاد(ع) و زینب کبری(س) بعد از قیام امام حسین(ع) در سال 61 هجری به نسل بعدی تا به امروز منتقل شده است.

وی افزود: پروژه انتقال فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نیز امروز با شیوه انتقال فرهنگ عاشورایی و اقتباس از عاشورا و کربلا با اجرای کاروان راهیان نور در ایران اسلامی بعد از دفاع مقدس انجام می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشان تصریح کرد: امروز انتقال فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار رزمندگان اسلام به نسل‌های بعد از دفاع مقدس که حماسه آنان را در شلمچه و طلائیه ندیده‌اند ضرورتی انکارناپذیر است.

رضوان‌نژاد با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری که شلمچه قطعه‌ای از بهشت و طلائیه تداعی کننده جنگ خیبر است بیان داشت: در این برهه از تاریخ قطعه‌ای از بهشت در شلمچه به وجود آمده است تا مسئولان و متولیان فرهنگ جهاد، شهادت، ایثار و مقاومت و فرماندهان دفاع مقدس به عنوان راویان نسل اول، در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن، مفهوم «ندای هیهات من‌الذله» را برای نسل حاضر تبیین کنند.  

وی همچنین اجرای برنامه کاروان راهیان‌نور را مهمترین ابزار برای مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و متذکر شد: دشمن بعد از شکست در جنگ سخت با اسلام و نظام جمهوری اسلامی امروز با تمام توان از جبهه گسترده‌تر و پیچیده جنگ نرم به مصاف جمهوری اسلامی آمده است اما در مقابله با فرهنگ جهاد، شهادت، ایثار و فداکاری محکوم به شکست است. 

انتهای پیام/2406/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول