اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل:

راهیان‌نور پیشگیری از آسیب‌های حوزه اعتقادی و فرهنگی است

جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: اعزام کاروان‌های راهیان‌نور در حقیقت نوعی پیشگیری از آسیب‌های حوزه اعتقادی و فرهنگی و اجتماعی است که دشمن روی آن حساب کرده است.

راهیان‌نور پیشگیری از آسیب‌های حوزه اعتقادی و فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلام‌عسگر کریمیان ظهر امروز در مراسم بدرقه کاروان راهیان‌نور در اردبیل اظهار داشت: اعزام این کاروان‌ها در حقیقت نوعی تجدید بیعت با شهدا و آرمان متعالی آنهاست که انقلاب‌اسلامی هرچه عزت و افتخار و خلق حماسه ارزشمند دارد در سایه رادمردی آنهاست.

وی این اعزام‌ها را نوعی تبلور ارزش‌ها و اعتقادات اصیل برشمرد و افزود: کاروان راهیان‌نور بازبینی مجدد در مرامی است که در تبعیت از شهدا می‌تواند انقلاب اسلامی را از هرگونه تهدید و آسیب مصون کند.

جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل نامگذاری سال 92 را به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی در تداوم و امتداد حماسه هشت ساله ملت ایران و مقابله با تهدیدات فرهنگی متنوع توصیف کرد و بیان داشت: دشمن امروز در سنگر تحریم‌های اقتصادی به دنبال فلج کردن ملتی است که هشت سال آبرومندانه با تمام شیطنت‌ها و بدخواهی‌ها مبارزه کرد و حماسه‌ای را خلق کرد که امروز همه آزادی‌خواهان به آن غبطه می‌خورند.

کریمیان با اعلام اینکه در ایام تعطیلات نوروز بیش از 17 هزار جوان و نوجوان و مردان و زنان غیرتمند این دیار از یادمان شهدا و مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند اضافه کرد: اعزام کاروان‌ها امسال تا 12 فروردین ادامه پیدا می‌کند و تابستان امسال نیز اعزام کاروان راهیان‌نور به مناطق عملیاتی شمال‌غرب در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امروز در قالب دو کاروان راهیان‌نور از پارس‌آباد عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

فرمانده سپاه پارس‌آباد در مراسم بدرقه این کاروان‌ها اظهار داشت: در این ایام 400 نفر از بسیجیان این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور اعزام می‌شوند.

شاکر عبدی هدف از اعزام کاروان راهیان‌نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و 250 شهید والامقام شهرستان پارس آباد عنوان کرد.

انتهای پیام/62003/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول