اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور خبر داد

عدم بروز حادثه جاده‌ای برای راهیان نور/ رسانه‌های بیگانه به دنبال جریان‌سازی هستند

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: رسانه‌های بیگانه چون از تأثیرات مثبت حرکت بزرگ فرهنگی راهیان نور آگاهی دارند همواره سعی دارند با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌‌ها، خدشه‌ای به جریان مثبت و تأثیرگذار این حرکت فرهنگی وارد کنند.

عدم بروز حادثه جاده‌ای برای راهیان نور/ رسانه‌های بیگانه به دنبال جریان‌سازی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان به نقل از قرارگاه اطلاع رسانی راهیان نور بسیج، نادر ادیبی با بیان اینکه در حوزه روایتگری اقدامات زیادی توسط نیروی‌های مسلح انجام شده است، اظهار کرد: هم اکنون در زیارتگاه‌های دفاع مقدس تعداد 200 راوی در محل‌های تعیین شده مشغول روایتگری هستند؛ راویانی که خود زمانی جزو رزمندگان بودند و در حال حاضر به جمع راویان پیوستند تا بدین شکل مشاهدات و تجربیات خود را به نسل جدید و آن‌هایی که دفاع مقدس را از نزدیک درک نکردند انتقال دهند.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه سکوهای روایت‌گری در مناطقی مانند طلاییه، شرهانی، شلمچه و فتح المبین ایجاد شده، درباره سامانه امداد یاور اظهار داشت: سامانه امداد یاور برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات رسان به راهیان نور پیش بینی شده و وظیفه سازمان دهی بخش امداد و درمان در راهیان نور را بر عهده دارد به عبارت دیگر کنترل سوانح و حوادث جاده‌ای و خدماتی که زائران به آن‌ها نیاز دارند مانند اسکان، تغذیه و تعمیرات خودرو‌ها را ارائه می‌دهد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور افزود: از این رو زائران می‌توانند در صورت نیاز با شماره تلفن 3130 در خوزستان تماس بگیرند و درخواست‌ها و شکایات احتمالی خود را از این طریق مطرح سازند تا پیگیری شود.

وی با تأکید بر اینکه تا کنون حادثه جاده‌ای در راهیان نور نداشتیم، تصریح کرد: بخش دیگری از خدماتی که توسط این سامانه ارائه می‌شود، رسیدگی به وضعیت زائران بیمار یا حادثه دیده است؛ بدین شکل که در صورت تماس با این سامانه کسانی که نیاز به مراقبت‌های پزشکی دارند به نزدیک‌ترین مرکز درمانی اعزام می‌شوند تا بصورت رایگان مورد درمان و معاینه قرار گیرند.

ادیبی درباره غوغاسالاری رسانه‌های بیگانه در پرداختن به راهیان نور نیز عنوان کرد: رسانه‌های بیگانه چون از تأثیرات مثبت این حرکت بزرگ فرهنگی آگاهی دارند همواره سعی می‌کنند تا با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌‌هایشان دراین بخش، خدشه‌ای به جریان مثبت و تأثیرگذار فرهنگی راهیان نور وارد کنند اما مردم فهیم ما بواسطه عشق و علاقه‌ای که به حماسه‌سازان دوران دفاع مقدس دارند، هیچ‌گاه تحت تأثیر این قبیل حرکات دشمنان قرار نمی‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه خادمان راهیان نور که اغلب آن را بسیجیان داوطلب تشکیل می‌دهند، تأکید کرد: حرکت راهیان نور باید در طول سال تقویت شود و این مستلزم حمایت همه بخش‌های کشور از این جریان بزرگ فرهنگی است.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور خاطر نشان کرد: بسیج مبنا و پایه‌ای برای استواری انقلاب در آینده است لذا امیدواریم تلاش‌هایی که در رابطه با راهیان نور انجام می‌دهد، روز به روز گسترش یابد.

انتهای پیام/2329/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول