اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

راهیان نور عملیات بزرگ فرهنگی در کشور محسوب می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: کاروان‌های راهیان نور عملیات بزرگ فرهنگی در کشور محسوب می‌شود.

راهیان نور عملیات بزرگ فرهنگی در کشور محسوب می‌شود

ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر کاروان‌های راهیان نور شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و ماهنشان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس حضور دارند.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور استان زنجان تاکنون مطلوب است، افزود: مشکلی برای اعزام و اسکان زائران در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس وجود ندارد.

*بازدید از یادمان‌های مختلف

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده زائران زنجانی به مدت سه روز از یادمان‌های مختلف در کربلای ایران بازدید می‌کنند، خاطرنشان کرد: در روز نخست زائران از یادمان‌های اروندکنار و شلمچه بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه در دومین روز حضور زائران در این مناطق بازدید از طلائیه و هویزه در دستور کار است، افزود: در روز سوم نیز زائران از فکه و دهلاویه بازدید می‌کنند.

طهماسبی با اشاره به استقبال زائران زنجانی از کاروان‌های راهیان نور تصریح کرد: باید از این ظرفیت بیشتر استفاده شود.

وی با بیان اینکه برنامه رزمایش مردان آسمانی در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس برای زائران برگزار می‌شود، افزود: این برنامه با حضور پرشور زائران همراه است.

*سرمایه‌گذاری بیشتر برای راهیان نور ضروری است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان کاروان‌های راهیان نور را عملیات بزرگ فرهنگی در کشور دانست و افزود: برای ادامه مطلوب این عملیات فرهنگی باید مسئولان استانی سرمایه‌گذاری بیشتری انجام دهند.

وی با بیان اینکه برگزاری این اردوها از نظر افزایش روحیه ایثار و فداکاری در جامعه تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: بازدید اقشار مختلف مردم از مشهد شهدا موجب آشنایی افراد جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

انتهای پیام/73003/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول