اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان:

ششمین کاروان راهیان نور کاشان وارد آبادان شد

فرمانده سپاه کاشان از ورود ششمین کاروان راهیان نور شهرستان کاشان به اردوگاه شهدای دارالمؤمنین در آبادان همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.

ششمین کاروان راهیان نور کاشان وارد آبادان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد نایینی در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال خادمان شهدا از ششمین کاروان راهیان نور این شهرستان پس از ورود به آبادان اظهار داشت: ششمین کاروان راهیان نور شهرستان کاشان در نخستین روز حضور خود در مناطق عملیاتی از منطقه اروندکنار، گلزار شهدای آبادان، منطقه عملیاتی کربلای 4، نهر خیبر و منطقه عملیاتی شلمچه بازدید کردند.

وی افزود: خواهران و برادران بسیجی کاشانی به همراه کاروان زائران سراسر کشور در مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) که در این مناطق برگزار شد نیز شرکت کردند.

فرمانده سپاه کاشان بازدید از پاسگاه زید، منطقه عملیاتی طلائیه و شهدای هویزه را از برنامه‌های دومین روز سفر ششمین کاروان راهیان نور کاشان به منطقه عملیاتی جنوب اعلام کرد.

نائینی با اشاره به اعزام شش کاروان راهیان نور از شهرستان کاشان به مناطق عملیاتی جنوب کشور بیان داشت: اعزام کاروان راهیان نور کاشان که از صبح روز جمعه 25 اسفندماه سال گذشته آغاز شده است تا دهم فروردین ماه جاری ادامه می‌یابد.

وی افزود: تا پایان زمان اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرستان کاشان در مجموع 9 کاروان با یک روز فاصله راهی مناطق عملیاتی جنوب شده و با نقاط عبرت‌آموز جنگ هشت ساله مانند مناطق والفجر 8، کربلای 4 و 5، شلمچه، خرمشهر، پاسگاه زید، طلائیه و شهدای هویزه آشنا می‌شوند.

فرمانده سپاه کاشان با اشاره به چهار روز سفر رفت و برگشت هر یک از کاروان‌های راهیان نور کاشان یادآور شد: کاروان‌های راهیان نور کاشان در نخستین روز ضمن استقرار در اردوگاه شهدای دارالمؤمنین کاشان در آبادان، از اروندرود، فاو، شلمچه و خرمشهر بازدید کرده و در روز دوم راهی مناطق عملیاتی رمضان، طلائیه و هویزه می‌شوند.

وی متذکر شد: تا پایان زمان اعزام کاروان راهیان نور، 2 هزار کاشانی در قالب کاروان‌های راهیان نور این شهرستان عازم سرزمین‌های نور و حماسه می‌شوند.

انتهای پیام/2406/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول