اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک - 48

کاظمی: اردوهای راهیان نور سد راه دشمن در جنگ نرم است

فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: اردوهای راهیان نور سد راه دشمن در جنگ نرم است؛ چرا که فرهنگ جهاد و ایثار را به نسل‌های امروز یادآوری می‌کند.

کاظمی: اردوهای راهیان نور سد راه دشمن در جنگ نرم است

عباس‏علی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در میامی در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور اظهار داشت: اردوی راهیان نور، رشادت‏ها و دلاوری‏های جبهه و روزهای نبرد را به نسل امروزی یاد می‌دهد.

فرمانده سپاه شهرستان میامی با بیان اینکه شهدا رفتند تا مکتب حضرت زهرا(س) باقی بماند، بیان کرد: امروز در اردوهای راهیان نور سه گمشده داریم که شامل آرامش، موفقیت و هویت بوده؛ در حالی که این گمشده‌ها در هشت سال دفاع مقدس نبود.

کاظمی گفت: آرامش آن زمان در سنگر بدون امکانات رفاهی وجود داشت و وحدت، یکپارچگی، محبت و اخلاص خودنمایی می‏کرد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس اوج افتخار ایران اسلامی بود و در آن دوران جدیت، تلاش و از خودگذشتگی در کارها مشاهده می‌شد.

فرمانده سپاه شهرستان میامی افزود: هویت بسیجی و سلحشوری بین رزمندگان دوران جنگ همواره حاکم بود و امروز برای پیدا کردن این سه گمشده باید به سرزمین‌های نور رفت.

کاظمی با اشاره به سخنی از امام خامنه‌ای خاطر نشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست؛ شهدا به ما درس ولایت‌مداری، اخلاص، ایثار، فداکاری و شجاعت را یاد می‌دهند.

وی ادامه داد: باید با خواندن نماز اول وقت، احترام گذاشتن به والدین، مطالعه وصیت‏نامه شهدا، برگزاری یادواره‏های شهدا، حضور در یادمان شهدا و تبیین جدیتی که شهدا داشتند، نگذاریم که حرف امام خامنه‌ای روی زمین باقی بماند و تنها از این راه می‌شود مسلک شهیدان را در زندگی پیاده کرد.

فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه مقدس است؛ چون در آن، دفاع برای دین خدا و کار برای خدا بود.

بر اساس این گزارش؛ امسال از استان سمنان شش کاروان از دامغان، گرمسار، شاهرود، مهدیشهر، سمنان و میامی به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

اعزام کاروان راهیان نور استان سمنان از 27 اسفند ماه آغاز شده است و تا 11 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2249/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول