اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوش در مجلس:

واژه «حماسه» در بعد سیاسی مسئولیت را سنگین‌تر می‌کند

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات مصداق کامل شعار سال است و واژه «حماسه» در بعد سیاسی مسئولیت را برای مردم و مسئولان سنگین‌تر می‌کند.

واژه «حماسه» در بعد سیاسی مسئولیت را سنگین‌تر می‌کند

سیدراضی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات مصداق کاملی برای تحقق شعار «حماسه سیاسی» مقام معظم رهبری است و باید همه در راستای تحقق این شعار تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبری معظم انقلاب با بصیرت مثال‌زدنی این نام را برای سال‌جاری برگزیده‌اند، افزود: این نامگذاری که توأم با حماسه و شور بود؛ مصداق کامل حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری است.

نماینده مردم شوش در مجلس با اشاره به اینکه رهبری معظم انقلاب نیاز امروز کشور را حضور پرشور در انتخابات دانسته‌اند، خاطرنشان کرد: رهبری معظم انقلاب براساس تهدید‌های خارجی و مذاکرات هسته‌ای حضور پرشور مردم را در انتخابات ضروری دانسته و همه باید این مهم را عملی کرده و برای ایجاد حماسه‌ای جدید گام بردارند.

*حضور مردم توطئه دشمن را خنثی می‌کند

نماینده مردم شوش در مجلس عنوان کرد: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضوری پرشور و حماسه‌گونه در انتخابات سال 92 بار دیگر دشمنان اسلام و ایران را ناکام خواهند گذاشت.

نوری با اشاره به اینکه ایران اسلامی در بعد سیاسی توانمندی زیادی در منطقه و جهان دارد، یادآور شد: انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به دلیل تأثیرگذاری ایران اسلامی در جامعه جهانی، برای بسیاری از کشورها اهمیت دارد و به این دلیل باید کوشید تا مردم در این انتخابات حضوری فعال داشته باشند و حماسه‌ای برای سرافرازی ایران اسلامی ایجاد کنند.

وی گفت: مطمئناً برای رفع مشکلاتی که در سال 88 برای ایران به وجود آمده است؛ نیازمند حضوری حماسی در انتخابات هستیم و در این خصوص حضور اقشار مختلف تکلیف شرعی است.

*استفاده از واژه حماسه در بعد سیاسی مسئولیت را سنگین‌تر می‌کند

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سال‌های گذشته رهبر معظم انقلاب تأکیدات زیادی در بخش سیاسی داشته‌اند؛ تا حدی که در سال 91 پس از تعیین شعار سال به عنوان «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» تعبیری جدید را به عنوان اقتصاد مقاومتی نیز بیان کردند که این نشان از توجه ویژه مقام معظم رهبری به مقوله اقتصادی است.

وی افزود: استفاده از تعابیر متعدد در سال‌های گذشته و استفاده از واژه حماسه به این دلیل است که رهبری خواهان کار بیشتر در بخش اقتصادی هستند.

وی تأکید کرد: در شرایط کنونی شاهد فشار مضاعف بر مردم به دلیل گرانی و تحریم‌ها هستیم که مقام معظم رهبری با آگاهی تمام از شرایط موجود، این نامگذاری را در سال 92 انجام دادند.

نوری در پایان گفت: نامگذاری به عنوان «حماسه اقتصادی» نشان دهنده آن است که هنوز فعالیت در بخش اقتصادی کافی نیست و باید شعارهای «جهاد اقتصادی»، «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» و «حماسه اقتصادی» که همگی از نامگذاری‌های رهبری معظم انقلاب در سال‌های گذشته است را دنبال کنیم و برای تحقق این شعارها برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام/72006/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول