اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

حماسه سیاسی ـ اقتصادی در بدنه اجرایی نمود عینی‌تر پیدا می‌کند

استاندار اردبیل گفت: خلق حماسه سیاسی ـ اقتصادی در سال جدید در بدنه اجرائی دولت نمود بیشتری پیدا می‌کند.

حماسه سیاسی ـ اقتصادی در بدنه اجرایی نمود عینی‌تر پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل اکبر نیکزاد در دیدار نوروزی با کارکنان استانداری اردبیل اظهار داشت: عنوان حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نقشه راه بدنه اجرایی استان خواهد بود.

وی گفت: نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حماسه اقتصادی و سیاسی که نشانگر بینش مدبرانه و خیرخواهانه ایشان برای پیشرفت‌های عظیم  کشور و ملت بزرگ ایران است نقشه راه بدنه اجرایی استان خواهد بود.

استاندار اردبیل افزود: در کنار آحاد ملت به عنوان پشتوانه همیشگی نظام و انقلاب فرزندان ملت نیز در همه دستگاه‌های اجرایی و در سراسر استان این رهنمود حکیمانه رهبر معظم انقلاب را باید در سرلوحه تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات خود قرار دهند.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از رخدادهای مهم استان در سال گذشته برگزاری پرشور مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان را یادآور شد و ادامه داد: یقینا حضور ارزشمند و پرشور و شعور مردم استان در دوره‌های قبلی انتخابات که لبیکی عملی به فرمایشات رهبری است امسال و در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز تکرار خواهد شد تا منتخبان مردم به پشتوانه حمایت مردم با همت مضاعف و کار مضاعف مسیر پرافتخار سازندگی کشور را ادامه دهند.

وی افتتاح پروژه‌های مختلف در طول سال گذشته را نیز یادآور شد و تصریح کرد: تنها در دهه مبارک فجر، حدود 325 پروژه عمرانی با قریب به 240 میلیارد تومان اعتبار و 65 طرح اقتصادی با 127 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در اقصی نقاط استان افتتاح و در خدمت مردم شریف منطقه قرار گرفت.

رئیس شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: پروژه‌های دیگری نیز هم اکنون در حال اتمام هستند که در نیمه دوم اردیبهشت سال جاری و در آستانه سوم خرداد روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی با حضور مسئولان ارشد ملی افتتاح و به مردم ولایی استان تقدیم خواهد شد.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: دولت مصمم است تا آخرین روز مسئولیت خود برای خدمت به کشور و مردم تلاش کند و این رویه در استان نیز جاری خواهد بود.

انتهای پیام/62003/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول