اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

خراسان‌رضوی با آمادگی کامل به استقبال برگزاری یک حماسه سیاسی می‌رود

استاندار خراسان‌رضوی گفت: از دی‌ماه سال گذشته تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای‌شهر و روستا در سطح این استان فراهم شده است.

خراسان‌رضوی با آمادگی کامل به استقبال برگزاری یک حماسه سیاسی می‌رود

محمدحسین فروزان‌مهر امروز در حاشیه سفر خود به شهرستان بردسکن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: استان خراسان‌رضوی برای انتخاب 14 هزار نفر شورای‌اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست‌جمهوری برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در نخستین روز از سال جدید به مشهد مقدس و نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: استانداری خراسان‌رضوی زمینه اجرای شعار سال را به‌طور مستمر دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم فهیم و ولایتی استان خراسان‌رضوی همچون انتخابات گذشته با حضوری جدی‌تر از قبل حضور پرشوری دارند، افزود: ملت ایران این بار نیز با حضور گسترده خود حماسه سیاسی بزرگی را رقم می‌زند.

وی با اشاره به انتخابات در خراسان‌رضوی اظهار کرد: آموزش‌های  لازم برای 45 هزار نفر از دست اندرکاران انتخابات در استان اجرا شده و تمام مسئولان و مجریان این امر در استان آماده برگزاری انتخابات پیش‌رو را دارند.

فروزان‌مهر  تاکید کرد: ملت ایران یک‌بار دیگر با حضور حماسی خود در انتخابات نشان می‌دهند که با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و دفاع از آرمان‌های انقلاب‌اسلامی و خون شهدا همواره پشتیبان نظام هستند.

انتهای پیام/70021/ق10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول