اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هیرمند:

ولایتمداری و وحدت رمز خلق حماسه سیاسی و اقتصادی است

فرماندار هیرمند گفت: کشور ما به خلق حماسه سیاسی و حماسی اقتصادی نیاز دارد که رمز خلق و آفرینش این حماسه‌ها ولایتمداری، وحدت و همبستگی ملت است.

ولایتمداری و وحدت رمز خلق حماسه سیاسی و اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، سلطانعلی دهمرده صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان هیرمند در سال 92، با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: مردم فهیم و همیشه در صحنه شهرستان هیرمند همانند سال‌های قبل در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر  و روستا شرکت خواهند کرد و برگ زرین دیگری در تاریخ شهرستان رقم خواهد خورد.

فرماندار هیرمند ادامه داد: کشور ما به خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نیاز دارد که رمز خلق و آفرینش این حماسه ها ولایتمداری، وحدت و همبستگی ملت می‌باشد.

وی گفت: بهترین عرصه برای خلق حماسه سیاسی در سال جدید عرصه انتخابات ریاست جمهوری است.

دهمرده افزود: حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای و دفاع جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث یاس و ناامیدی دشمنان و ایجاد حماسه‌ای دیگر در تاریخ نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

فرماندار هیرمند در ادامه به تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی که دشمن برای ملت ایران ایجاد کرده اشاره و گفت: معتقدم افزایش تولید داخلی و ایستادگی در برابر تحریم‌ها در سال جدید از بهترین راه‌های خلق حماسه اقتصادی است.

امام جمعه هیرمند نیز در ادامه این جلسه با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س)گفت: حضرت فاطمه (س) شخصیتی بود که همتا و نظیر ندارد و به‌عنوان برترین زنان عالم بود که فرزندان او آقایان اهل بهشت هستند و در عالم هیچ شخصیتی به فاطمه(س) نمی‌رسد چرا که رضای فاطمه(س)، رضای پیغمبر است و رضایت پیامبر نیز رضایت خداوند را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام گزمه در ادامه گفت: خدمت مسئولین در هر پست و مقامی که باشند باید در  وهله نخست رضای خدای متعال و بعد از آن رضایت مردم را در پی داشته باشد و در راستای منویات مقام معظم رهبری در مسیر پیشرفت و اعتلای نظام و انقلاب گام بردارند.

در ادامه این جلسه محمد بامری بعنوان بخشدار مرکزی و  احمد ملاشاهی زارع بعنوان شهردار شهر دوست محمد معرفی و از خدمات بخشدار و شهردار قبلی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

همچنین طی مراسمی که در حسینیه روستای قرقری و با حضور فرماندار و مدیران ادارات شهرستان برگزار شد، دوستعلی پودینه به‌عنوان بخشدار بخش قرقری معرفی و از زحمات بخشدار قبلی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

انتهای پیام/75005/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول