اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم رضوی: / قسمت هشتم و پایانی

شور انتخاباتی و حضور مردم در پای صندوق‌های رای تهدیدهای دشمن را از بین می‌برد

رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشتند: شور انتخاباتی و حضور مردم در پای صندوق‌های رای تهدیدهای دشمن را از بین می‌برد.

شور انتخاباتی و حضور مردم در پای صندوق‌های رای تهدیدهای دشمن را از بین می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه سخنانشان در جمع زائران و مجاوران حریم رضوی در رواق امام خمینی (ره) اظهار داشتند: نکته اول در مورد انتخابات گسترش مشارکت مردم می‌باشد که از اهمیت خاصی برخوردار است و شور انتخاباتی و حضور مردم در پای صندوق‌های رای تهدیدات دشمن را ناامید و امنیت کشور را بیمه می‌کند.

ایشان افزودند: حضور مردم در پای صندوق‌های رای بر مسائل مهم کشور از جمله ثروت و اقتصاد تاثیر می‌گذارد و حضور گسترده مردم به توفیق الهی و با همت ملت ایران با مشارکتی گسترده برگزار می‌شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: نکته دوم در مورد انتخابات حضور تمامی سلیقه‌های مختلف است که باید در این انتخابات شرکت کنند؛ چراکه حق آنان بوده و یک وظیفه است، کسانی که برای آینده کشور دل می‌سوزانند، باید در این انتخابات شرکت کنند و روی گرداندن از این انتخابات کار زشتی است.

ایشان افزودند: رأی مردم تعیین‌کننده است و باید به صورت نهایی به تشخیص کاندیدای مورد نظر بپردازند و باید در این زمینه تحقیق کنند؛ در این راه می‌توانید از انسان‌های مورد اعتمادتان بپرسید.

مقام معظم رهبری افزودند: بنده یک رای بیشتر ندارم و تا زمانی که در صندوق رای بیفتد کسی اطلاع ندارد و مطمئن باشید تا قبل از روز رای‌گیری هیچکس از این موضوع مطلع نخواهد شد، ممکن است افرادی که در پای صندوق رای اینجانب باشند با تشخیص خط بنده بدانند به چه کسی رای داده‌ام اما از رای بنده تا بعد از انتخابات هیچکس اطلاعی ندارد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشتند: اگر کسی چنین نسبتی به بنده داد درست نیست و ممکن است حرف‌های مختلفی در این زمینه زده شود و ممکن است در ایام انتخابات صدها میلیون پیامک رد و بدل شود.

ایشان افزودند: اصلح را تشخیص دهید و برای ادای تکلیف آن را در صندوق رای بیندازید‌؛ ممکن است فعالان سیاسی بقیه را با رای خود هم‌رای سازند و مردم می‌توانند این سفارش و توجیه را برای اصلح استفاده کنند.

مقام معظم رهبری تأکید کردند: نکته بعدی هم باید این باشد که همه در برابر قانون تسلیم هستیم و مانند حوادث سال 88 که برای کشور ضرر داشت همه تسلیم به رأی قانون باشیم. متاسفانه کسانی در آن دوره نخواستند که به رای مردم تمکین کنند، در حالی که اکثریت مردم آن را انتخاب کرده بودند، همه باید به قانون احترام بگذاریم؛ اگر مشکلی پیش آمد، راهکارهای قانونی برای رفع شائبه وجود دارد تا دیگر فضاها و حوادثی جبران‌ناپذیر مانند سال 88 به وقوع نپیوندد.

 ایشان افزودند: نکته آخر آنچه برای رئیس‌جمهور آینده نیاز داریم، امتیازاتی است که امروز وجود دارد، منهای ضعف‌های وجود داشته؛ رؤسای جمهوری امروز و فردا نقاط ضعف و قدرتی دارند، آن چیزهایی که برای دولت نقاط قوت است، باید در رئیس‌ جمهور آینده وجود داشته و یا تأمین کند و نقاط ضعف را باید از خودشان دور کنند.

ایشان بیان کردند: این را بدانیم که دولت‌های آینده باید رو به تکامل و پیشرفت باشند و پایبند به منافع ملی و تدبیر برای کشور و ملت بزرگ و با عظمت ایران باشند، ممکن است مشکلاتی در هر ملتی وجود داشته باشد و این مشکلات حتی برای کشور ما امکان دارد وجود داشته باشد، باید آنهایی که برای انتخابات آماده می‌شوند با توکل به خدا و توانایی‌های این ملت این کشور و مردم آن را به جلو حرکت دهند.

انتهای پیام/2558/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول