اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه:

خلق حماسه سیاسی دشمن را در فتنه‌ها ناکام می‌گذارد

بخشدار ویژه عسلویه گفت: خلق حماسه سیاسی دشمن را در فتنه‌ها و حرکت‌های شوم خود ناکام می‌گذارد.

خلق حماسه سیاسی دشمن را در فتنه‌ها ناکام می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید محمد احمدپور در نشست مشترک شوراهای اسلامی شهرستان عسلویه، فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت و با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه و لزوم حفظ حرمت و عظمت این ایام اظهار داشت: در کنار بهره‌مندی از طبیعت زیبا و همچنین ایام غم‌گساری باید شأن و منزلت ایام فاطمیه را حفظ کرد.

بخشدار ویژه عسلویه به نقش و ارزش جایگاه شوراهای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، ایجاد شوراهای اسلامی است که از مظاهر دموکراسی و حاکمیت مردم به شمار می‌رود و اهمیت آن به قدری است که تعدادی از اصول قانون اساسی به آن اختصاص داده شده است.

وی افزود: تشکیل شوراهای اسلامی در روستاها اقدامی بسیار مؤثر در مشارکت مردم و سرنوشت آن‌ها محسوب می‌شود و نباید فراموش کرد که قبل از انقلاب خلأ مدیریت در روستاها وجود داشت و تشکیل شوراهای اسلامی و به دنبال آن تأسیس دهیاری‌ها اهمیت بسیار بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است چرا که شوراها توانسته‌اند با پیگیری‌های مطالبات مردمی خلأ مدیریت در روستاها را پر کنند.

بخشدار ویژه عسلویه به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در خردادماه سال‌ جاری اشاره کرد و ادامه داد: انتخابات سال ‌جاری بسیار حساس بوده و بر همگان مشخص است که بیرق انتخابات اصول‌گرایی است و ملت ایران اسلامی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که به ‌صورت همزمان برگزار خواهد شد آینده نیکی را برای خود رقم خواهند زد تا بار دیگر نام ایران و ایرانی را در سالی که به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین شده در حماسه‌سازی‌های دنیا به ثبت برسانند.

وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات 24 خردادماه امسال نشان خواهد داد که تنها در عرصه اقتصادی، نظامی و یا فرهنگی حماسه خلق نمی‌کنند بلکه خلق حماسه سیاسی دشمن را در فتنه‌ها و حرکت‌های شوم خود ناکام می‌گذارد.

این مسئول گفت: اهمیت انتخابات پیش‌رو به حدی است که دشمنان تمام توان خود را صرف مأیوس کردن مردم برای شرکت در این رویداد بزرگ کرده‌اند و دشمنان بدانند مردم فریب توطئه‌های شوم آنان را نخواهند خورد و قطعاً مردم نسبت به این جریان‌ها آگاهی کاملی دارند و بر این امر واقف هستند که مسئولین همه توان خود را صرف صیانت از آرای آن‌ها خواهند کرد و در این راه از هیچ تلاشی دست بر نخواهند داشت.

احمدپور افزود: مردم باید بدانند که دشمنان کاری به دین و مذهب ندارند و فقط با فریب‌کاری قصد انحراف افکار عمومی را دارند چرا که دشمنان به خوبی می‌دانند وحدتی که در بین مردم وجود دارد به این سادگی‌ها گسستنی نیست.

بخشدار ویژه عسلویه عنوان کرد: دشمنان اسلام با حاشیه‌سازی در صدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند که در هر مرحله با هوشیاری و آگاهی مردم مواجه می‌شوند و حقیقتاً مردم ما به دشمنان ثابت کرده‌اند از حرف تا عمل فرسنگ‌ها راه وجود دارد و نمی‌توان به این سادگی آن‌ها را به جان یکدیگر انداخت.

انتهای پیام/2451/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول