اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی / 3

محمودی: بیانات رهبری نخستین حماسه سیاسی سال‌جاری است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع زائران و مجاوران امام رضا (ع) گفت: موضع صریح رهبر معظم انقلاب در ارتباط با رژیم صهیونیستی نخستین حماسه سیاسی سال‌جاری است.

محمودی: بیانات رهبری نخستین حماسه سیاسی سال‌جاری است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی فارس در جنوب استان تهران با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: در ارتباط با نامگذاری سال 92 با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی»، یک بخش از تحقق شعار سال به عهده مسئولان کشور و بخش دیگر به عهده مردم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در تشریح مسئولیت مدیران و مسئولان کشور در ارتباط  با حماسه اقتصادی عنوان کرد: باید مسئولان اقتصاد مقاومتی که رهبر فرزانه انقلاب به ‌آن اشاره کردند را دنبال کنند.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که برنامه‌ریزی‌ها، قوانین و عملکرد قوا و مسئولان نظام برای مردم به عنوان یک الگو مطرح است، مسئولان باید این مهم را دنبال کنند و از سوی دیگر در راستای عدم وابستگی کشور به نفت که رهبری با صراحت به آن تأکید داشتند، برنامه‌ریزی کنند.

محمودی عدم وابستگی به نفت را یک امر شدنی عنوان کرد و گفت: رهبری تاکید داشتند که ما می‌توانیم به سویی برویم و زمینه‌ای ایجاد شود که با توجه به پتانسیل و ظرفیت اقتصادی که وجود دارد وابسته به نفت نباشیم تا بتوانیم در برابر تحریم‌های دشمن ایستادگی کنیم.

برخورد با مفاسد اقتصادی از تأکیدات رهبری و مطالبه جدی مردم است

امام جمعه موقت ورامین افزود: بنابراین وظیفه مدیران و مسئولان این است که در شرایط سخت برنامه‌ریزی مدون و همچنین در ارتباط با مسائل اقتصادی برخورد جدی با مفاسد اقتصادی داشته باشند که این مهم از تأکیدات رهبری در گذشته هم بوده است.

محمودی اظهار داشت: در حقیقت باید با مفاسد اقتصادی و افرادی که این مفاسد را ایجاد می‌کنند برخورد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید در بحث اقتصاد مقاومتی و استفاده از فرصت‌های موجود و ظرفیت‌هایی که در کشور است در این عرصه ورود پیدا کنند و اقداماتی که سال‌ها به آن پرداخته شده است، جامعه عمل به آن پوشانده شود.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به این‌که شاید شرایط تحریم استمرار داشته باشد، عنوان کرد: باید در واقع استقامت خودمان را همچون گذشته حفظ کنیم و با تحریم‌ها مبارزه کنیم.

مسئولان و مردم باید دوشادوش هم در حماسه سیاسی نقش آفرینی کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: در عرصه‌های مختلف مردم روحیه حماسی داشتند و در برخی موارد مردم از مسئولان جلوتر حرکت کردند.

انتهای پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول