اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس:

حماسه سیاسی و اقتصادی سیاست راهبردی برای پیروزی است

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: حماسه سیاسی و اقتصادی سیاست راهبردی کشور برای پیروزی و شرف است.

حماسه سیاسی و اقتصادی سیاست راهبردی برای پیروزی است

روح‌الله عباسپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین حضور حداکثری ملت در پای صندوق‌های انتخابات ریاست جمهوری را جزو اولویت‌های حماسه سیاسی برشمرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه مهمترین اتفاق و رویداد امسال انتخابات ریاست جمهوری است بنابراین ضرورت مشارکت قوی، قاطع و بادوام ملت پیام‌های والا و بلندی را چه در داخل و چه در سطح بین‌المللی به دنبال خویش دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی حرکت در راستای تقویت و تثبیت نظام اسلامی و تجدید میثاق مجدد با رهبری را عامل شکست دشمنان قسم خورده برشمرد و افزود: «نه» بزرگ ملت به دشمنان علیرغم تهدیدات و جنگ اقتصادی نشان‌دهنده این است که آحاد ملت پای انقلاب و رهبری ایستاده و از کیان خویش پاسداری می‌کنند.

وی پیرامون ضرورت‌ها و اولویت‌های حماسه اقتصادی بیان کرد: وحدت و انسجام در انجام امور جزو ضرورت‌هایی است که باید در سال جاری با جدیت پیگیری و دنبال شود.

وی ادامه داد: نکته دیگر در امر حماسه اقتصادی وحدت و انسجام بین قوا و سران است که باید حول رهنمودهای ولی امر مسلمانان جهان گام برداشته و برمبنای سخنان معظم‌له به انجام امور بپردازند.

عباسپور حمایت از تولیدات داخلی، به‌کارگیری تدابیر به‌منظور خوداتکایی و خودکفایی را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری با تجاری‌سازی علم، فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان نوید‌بخش کشور به سوی اقتدار و پیشرفت شده و در این عرصه حماسه‌ساز شویم.

انتهای پیام/77005/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول