اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

حماسه سیاسی و اقتصادی در گرو اقدامات مجاهدانه است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی را در گرو اقدامات مجاهدانه دانست.

حماسه سیاسی و اقتصادی در گرو اقدامات مجاهدانه است

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با تبریک سالی که از سوی رهبر انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده است اظهار داشت: بی تردید برای دستیابی به این خواسته رهبری نمی‌توان با کار و یا نگاه عادی به این موضوع، این گردنه حساس را پشت سر گذاشت.

وی افزود: باید همچون سال‌های دفاع مقدس و با این نگاه وارد عرصه شده تا به این نحو، حماسه سیاسی و اقتصادی را با موفقیت هر چه تمام رقم بزنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، راز و جرگلان، مانه سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی به دشمنی‌های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف و به توطئه اقتصادی و افزایش تحریم‌ها اشاره کرد.

وی گفت: بی‌گمان تحریم و فشارهای اقتصادی دشمن با همت تمامی مردم و برنامه ریزی و فعالیت متولیان امر در مباحث اقتصادی قابل حل است.

وی به انتخابات پیش رو در خرداد ماه امسال در انتخاب رئیس جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستاها اشاره کرد و افزود: چشم دنیا از هم اکنون به حضور مردم در دو انتخابات امسال دوخته شده است.

به گفته جعفری مردم ما در این برهه حساس از تاریخ انقلاب اسلامی دو وظیفه مهم مشارکت حداکثری و همچنین انتخاب اصلح در حماسه سیاسی را بر عهده دارند.

انتهای پیام/63002/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول