اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

حضور باشکوه در انتخابات حماسه سیاسی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: حضور باشکوه در انتخابات حماسه سیاسی است.

حضور باشکوه در انتخابات حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح بعدازظهر امروز در آیین تحویل سال نو در گلزار شهدای برازجان اظهار داشت: باید از دوران گذشته عمر خود درس بگیریم و برای موفقیت در سال جدید تلاش کنیم.

وی افزود: تقویت معنویت و اخلاق اسلامی باید مورد توجه همه مردم و مسئولان باشد و در هر شرایطی باید از گناه پرهیز کنیم.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: در سال جدید باید خود را متحول کنیم و تحول سیاسی، تحول فرهنگی و تحول اقتصادی داشته باشیم و باید با تدابیر لازم برای موفقیت نظام اسلامی همت کنیم. باید نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و با تقویت نقاط قوت برای موفقیت نظام گام برداریم.

وی با بیان اینکه مردم ایران در سال‌های اخیر همواره حماسه‌ساز بوده‌اند، اضافه کرد: امسال به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال «حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی» نامگذاری شده و باید تمام سال حماسه باشد.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه حضور باشکوه در انتخابات حماسه سیاسی است، گفت: انتخابات خردادماه آینده یک رویداد بزرگ و مهم است و ملت مؤمن و مسلمان ایران اسلامی بار دیگر با لبیک به ندای مقام معظم رهبری در این انتخابات حضوری باشکوه پیدا می‌کند و حماسه‌ای بزرگ خلق می‌کند.

مصلح با اشاره به اینکه در عرصه اقتصادی نیز باید از مرحله کنونی عبور کنیم و با تدبیر مسئولان باید وضعیت معیشتی مردم بهبود یابد، افزود: شکستن تحریم‌ها و پیروز شدن بر مشکلات باید هدفگذاری شود و همه مردم و مسئولان در این مسیر وظیفه سنگینی برعهده دارند.

مصلح ابراز داشت: وحدت و همبستگی همه مردم و تبعیت از ولایت فقیه رمز موفقیت و سربلندی نظام اسلامی است.

براساس این گزارش، بعدازظهر امروز همزمان با تحویل سال نو مراسمی در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت سجاد(ع) برازجان برگزار شد.

خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان شهرستانی و جمع کثیری از مردم شهرستان در این مراسم روحانی و معنوی حضور داشتند و لحظه تحویل سال نو را در کنار گلستان مطهر شهدا گذراندند.

انتهای پیام/2452/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول