اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

تجارب سال 88 را در تحقق«حماسه سیاسی» به‌ کار می‌بندیم

نماینده مردم شوشتر در مجلس گفت: باید از تجارب سال 1388 در تحقق شعار «حماسه سیاسی» استفاده کنیم.

تجارب سال 88 را در تحقق«حماسه سیاسی» به‌ کار می‌بندیم

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات‌ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: تحقق شعار حماسه سیاسی در سال جاری با شرکت انبوه در انتخابات محقق می‌شود و این شرکت انبوه باید با اعتمادسازی و شفاف‌سازی امور همراه باشد تا مشارکت به حدی افزایش یابد تا اصل نظام تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در انتخابات رمز موفقیت است، افزود: شرکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند قدرت چانه‌زنی نظام را در عرصه بین‌المللی افزایش دهد و دست پر ایران را در مذاکرات هسته‌ای به همراه داشته باشد و مردم در این باره باید اهتمام داشته باشند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم و نهم خاطرنشان کرد: دشمن خود می‌داند پس از گذشت 34 سال از انقلاب اسلامی نمی‌تواند با نظام مقدس جمهوری اسلامی از در جنگ درآید و به این دلیل تحریم را در دستورکار قرار داده و شرکت مردم در انتخابات مشخص می‌کند که تحریم‌ها بر ایران اسلامی بی‌اثر است.

*حماسه اقتصادی مسئولیت دولت را سنگین می‌کند

سادات‌ابراهیمی اضافه کرد: حماسه اقتصادی لازمه شرایط کنونی جامعه است؛ چراکه وضعیت اقتصادی در شرایط کنونی برای مردم دردآور و سخت شده است.

وی با اشاره به فرازهایی از سخنان مقام معظم رهبری در بهمن‌ماه سال 91 افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده آن نیست که در کشور هیچ مشکل اقتصادی و ... وجود ندارد، بلکه نشان‌دهنده آن است که مسئولیت کارگزاران بیش از پیش است و باید برای تحقق شعارهای اصلی نظام تلاش کرد.

نماینده مردم شوشتر در مجلس در پایان با اشاره به اینکه رهبری معظم انقلاب با دیدی بصیر نسبت به مسائل مختلف کشور سال 92 را نامگذاری کرده‌اند، عنوان کرد: رهبری معظم انقلاب نامگذاری به جا، صحیح و مدبرانه‌ای کردند که همه مسئولان در سه قوا باید برای تحقق این شعار سال گام‌هایی اساسی بردارند.

انتهای پیام/72006/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول