اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

مردم با حضور در انتخابات جلوه بزرگی از حماسه سیاسی را رقم می‌زنند

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: ملت ایران با شرکت در انتخابات امسال جلوه بزرگی از حماسه سیاسی را رقم می‌زنند.

مردم با حضور در انتخابات جلوه بزرگی از حماسه سیاسی را رقم می‌زنند

سید هاشم بنی‌هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار کرد: حماسه سیاسی برای سال جدید ناظر بر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها است.

وی افزود: به واقع انتخابات به عنوان عرصه حضور مردم بخشی از نامگذاری سال جدید را به خود اختصاص داده چراکه مردم با حضور همه‌جانبه در انتخابات با توجه به شرایط خاص ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی ایران می‌توانند توطئه‌ها و دشمنی‌ها علیه کشورمان را خنثی و جلوه بزرگی از حماسه سیاسی را رقم زنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: البته ملت بزرگ ایران با حضور بسیار پرشکوه خود در 22 بهمن سال 91 نیز نشان دادند که در هر شرایطی پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده و در هر زمان به ولی امر مسلمین لبیک می‌گویند.

بنی‌هاشمی با اشاره به حماسه اقتصادی به عنوان بخشی از نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: رهبری سال‌هاست که بر اولویت ‌داشتن مسائل اقتصادی در نظام تاکید می‌کنند؛ در همین راستا حل مشکلات اقتصادی یکی از مسائلی است که در سال جاری باید به آن توجه ویژه شود.

انتهای پیام/70003/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول