اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

آشنایی جوانان با رشادت‌های رزمندگان هدف کاروان‌های راهیان‌نور است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان گفت: آشنایی مردم و جوانان با رشادت‌های رزمندگان هدف کاروان‌های راهیان‌نور است.

آشنایی جوانان با رشادت‌های رزمندگان هدف کاروان‌های راهیان‌نور است

حسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، آشنایی مردم و جوانان با رشادت‌ها و مقاومت‌های دلیرمردان و جوانان پاک ایران اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل و هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: آشنایی با رشادت‌های جوانانی که با دست خالی در مقابل امکانات بسیار زیاد دشمنان ایستادگی کردند، تأثیر فراوانی در نسل جدید خواهد گذاشت.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان گفت: بعضی‌ها فکر می کنند که جنگ تمام شده است اما این طور نیست، بلکه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران همچنان ادامه دارد.

وی افزود: جوانان با بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و مطالعه وصایای شهدا، فرهنگ دفاع مقدس را به دوستان و آشنایان خود انتقال خواهند داد.

احمدی اضافه کرد: وصایای شهدا بهترین مسیر برای شناخت اسلام، انقلاب و ارزش‌های انسانی است و برای رسیدن به آرمان‌های مقدس، باید آنها را الگوی خویش قرار دهیم.

انتهای پیام/2308/ق10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول